ΓΥΝΑΊΚΕΣ ΚΑΙ ΒΆΡΗ: ΜΎΘΟΙ ΚΑΙ ΑΛΉΘΕΙΕΣ !!

Θέλεις να γίνεις αμαζόνα; Θέλεις στην παραλία όλα τα αντρικά βλέμματα να είναι πάνω σου; Θέλεις σχόλια θαυμασμού κάθε φορά ...



Θέλεις να γίνεις αμαζόνα;

Θέλεις στην παραλία όλα τα αντρικά βλέμματα να είναι πάνω σου;

Θέλεις σχόλια θαυμασμού κάθε φορά που περπατάς στον δρόμο και φοράς κολάν;

Αν θέλεις και εσύ να μπεις στο κλαμπ των σέξυ γυναικών, το μόνο που έχεις να κάνεις είναι να προσέξεις την διατροφή σου και να γυμναστείς!

Το επόμενο που σίγουρα θα αναρωτηθείς είναι:

Tι γυμναστική να κάνω για να αποκτήσω ένα ποθητό γυναικείο σώμα;

Θα σου απαντήσω, αλλά πρώτα θα σου πω, πως ΔΕΝ θα φτιάξεις το σώμα που ονειρεύεσαι:

Δεν θα το φτιάξεις κάνοντας:

-zumba

-power plate

-ελβετικές μπάλες

-trx

-aerobic και step

-spinning

-Οποιαδήποτε γυμναστική με περίεργο όνομα

-Τρέξιμο στον διάδρομο

Μπορεί τα παραπάνω προγράμματα γυμναστικής να είναι trendy, να διασκεδάζεις και να ιδρώνεις όταν τα κάνεις, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι είναι και αποτελεσματικά γιατι:

-Επειδή κάποια μέθοδος είναι καινούρια και trendy, δεν σημαίνει ότι είναι και καλύτερη απο τις κλασσικές μεθόδους εκγύμνασης. Μην ψαρώνεις με τα πιασάρικα ονόματα και τις δήθεν νέες μεθόδους που ανακάλυψε κάποιος «γκουρού» του fitness. Οι αρχές της προπονητικής για την δημιουργία ενός γυμνασμένου και υγιούς σώματος είναι συγκεκριμένες ό,τι και να επινοούν κατα καιρούς κάποιοι για να πουλήσουν τα προγράμματά τους.

-Η καλοπέραση κατα την διάρκεια της γυμναστικής δεν είναι δείκτης αποτελεσματικότητας. Σίγουρα πρέπει να απολαμβάνεις την γυμναστική που κάνεις, αλλά αποτελεσματική γυμναστική σημαίνει ότι θα δυσκολεύεσαι και θα κουράζεσαι. Δεν υπάρχει εύκολος τρόπος να αποκτήσεις ένα καλό σώμα και όποιος σου λέει κάτι τέτοιο, είναι ψεύτης. Για να χτίσεις ένα ωραίο σώμα πρέπει να κουραστείς και να προσπαθήσεις σκληρά!

-Το οτι ιδρώνεις κάνοντας τα παραπάνω προγράμματα δεν σημαίνει τίποτα. Ιδρώτας δεν συνεπάγεται αποτελεσματικότητα. Aν σε ντύσω με μακρυά μάλλινα ρούχα και σε βγάλω έξω στον ήλιο, θα ιδρώσεις. Αυτό σημαίνει ότι γυμνάστηκες καλά; Όχι. Ο ιδρώτας είναι μια αντίδραση του οργανισμού στην αυξημένη θερμοκρασία του σώματος. Τίποτε παραπάνω.

-Δεν έχω συναντήσει γυναίκα που να κάνει αποκλειστικά ομαδικά προγράμματα τύπου αερόμπικ και να έχει ένα εκπληκτικό κορμί

Δεν έχω τίποτε με τα παραπάνω προγράμματα και μεθόδους γυμναστικής και αν σε διασκεδάζουν, σε σηκώνουν απο τον καναπέ σου και σε βάζουν σε κίνηση να τα κάνεις. Είναι καλύτερο να κινείσαι παρά να είσαι αδρανής.

Αλλά αν ο στόχος σου είναι ένα αισθτητικά όμορφο σώμα αυτά τα προγράμματα δεν είναι αποτελεσματικά. Άρα μην απογοητευτείς αν δεν δεις κάποια αλλαγή στο σώμα σου με αυτές τις μεθόδους γυμναστικής!

Αφού σου έδειξα ποιές μέθοδοι ΔΕΝ θα σου χτίσουν το σώμα που θέλεις, επανέρχομαι στο προηγούμενο ερώτημα σου…

Tι γυμναστική να κάνω για να αποκτήσω ένα ποθητό σώμα;

Η απάντηση είναι ή ίδια που θα έδινα και σε έναν άντρα.

Σήκωσε βάρη!

Οι περισσότερες γυναίκες φοβούνται ότι με τα βάρη θα φουσκώσουν και θα γίνουν σαν bodybuilder και γιαυτόν το λόγο τα αποφεύγουν. Αυτή η φοβία δεν έχει καμία απολύτως λογική κααι είναι ένας μύθος που κυκλοφορεί μεταξύ των γυναικών.

Αν είσαι γυναίκα και διαβάζεις το άρθρο μου, η προπόνηση με βάρη δεν πρόκειται να σε φουσκώσει, γιατί:

1) Οι γυναίκες έχουν εκ φύσεως λιγότερες μυικές ίνες, ιδίως στον άνω κορμό και αφού η μυϊκή υπερτροφία είναι η διόγκωση των μυϊκών ινών, αυτό πρακτικά σημαίνει ότι:

λιγότερες μυϊκές ίνες=μικρότερα περιθώρια για μυϊκή υπερτροφία.

Άρα μια γυναίκα δεν μπορεί να αναπτύξει την μυϊκή μάζα που αναπτύσσει ένας άντρας. (έρευνα)

2)Οι γυναίκες έχουν χαμηλότερα επίπεδα τεστοστερόνης και η τεστοστερόνη, ο βασιλιάς των ανδρικών ορμονών, είναι καθοριστική στο χτίσιμο μυϊκής μάζας.

Τα επίπεδα τεστοστερόνης των γυναικών είναι πολύ χαμηλά και έτσι στερούνται του αναβολικού περιβάλλοντος για να χτίσουν μυϊκή μάζα ισάξια με αυτή των αντρών.

Το συμπέρασμα λοιπόν είναι ότι εκ φύσεως, λόγω ανατομίας και φυσιολογίας μια γυναίκα δεν μπορεί να χτίσει υπερβολική μυϊκή μάζα!

Κάποια θα μπορούσε να γίνει υπερβολικά μυώδης με 2 τρόπους:

1)Χρησιμοποιώντας εξωγενώς ανδρικές ορμόνες και αναβολικά στεροειδή

2) Τρώγοντας ΥΠΕΡθερμιδικά σε συνδυασμό με ένα προπονητικό πρόγραμμα μυϊκής υπερτροφίας (αλλά και πάλι χωρίς αναβολικά, δεν θα μπορούσε να γίνει τόσο μυώδης)

Αφου ξεδιαλύναμε αυτό τον μύθο δες γιατί με τα βάρη θα πετύχεις το ιδανικό σώμα.

Οι περισσότερες γυναίκες δεν θέλουν τεράστια χέρια και μεγάλους μύες.

Θέλουν χαμηλό σωματικό βάρος, απώλεια λίπους στην κοιλιά και σε διάφορα τοπικά σημεία και εντυπωσιακό κάτω κορμό (πόδια και κώλο).

Σχετικά με την απώλεια βάρους και λίπους:

-Δεν υπάρχει κάποιο προπονητικό πρόγραμμα που θα σε κάνει να χάσεις λίπος τοπικά. Ξέχνα τα abs and hips και τα προγράμματα που υπόσχονται απώλεια λίπους στα συγκεκριμένα σημεία.

Ακόμα και 10.000 κοιλιακούς να κάνεις κάθε μέρα, ο λιπώδης ιστός δεν θα εξαφανιστεί αν δεν προσέξεις την διατροφή σου και δεν μειώσεις το λίπος σου τρώγοντας υποθερμιδικά!

Με λίγα λόγια ο Νο1 παράγοντας για να κάνεις επίπεδη κοιλιά είναι η ΔΙΑΤΡΟΦΗ. Για να χάσεις λίπος και να φανούν τα κουτάκια στους κοιλιακούς σου, πρέπει να καταναλώνεις λιγότερες θερμίδες απο αυτές που χρειάζεται το σώμα σου.

Αυτό είναι το «μυστικό» για την απώλεια λίπους:Φάε λιγότερο.

Ακόμα και αν κάθεσαι όλη μέρα σε έναν καναπέ και δεν γυμνάζεσαι, αν τρως λιγότερες θερμίδες απο αυτές που χρειάζεται ο οργανισμός σου θα χάσεις βάρος. Αν το σωματικό σου λίπος είναι χαμηλό, ακόμα και αν δεν κάνεις ούτε έναν κοιλιακό, οι κοιλιακοί σου θα είναι γραμμωμένοι!

Το να χάσεις βάρος εξαρτάται σχεδόν αποκλειστικά απο την διατροφή.

Ωστόσο δεν σου προτείνω απλά να κάνεις δίαιτα και να σταματήσεις να γυμνάζεσαι. Η δίαιτα θα σε κάνει να χάσεις βάρος, αλλά η γυμναστική θα επιταχύνει τις διεργασίες της δίαιτας και θα χάσεις κιλά γρηγορότερα. Επίσης θα δώσει ένα πιο ωραίο σχήμα στο σώμα σου αφού καταφέρεις να αδυνατήσεις.

Για παράδειγμα αν πάρουμε δύο γυναίκες και η Α κάνει αποκλειστικά δίαιτα και καθιστική ζωή και η Β κάνει δίαιτα και γυμναστική η Β θα έχει γρηγορότερο και οπτικά καλύτερο αποτέλεσμα.

Η διατροφή είναι η φωτιά και η γυμναστική είναι το οινόπνευμα που ρίχνεις στην φωτιά για να την μεγαλώσεις

Η καταλληλότερη γυμναστική για να ενισχύσεις το αποτέλεσμα της διατροφής και να κάψει λίπος είναι τα βάρη, για τους εξής λόγους:

1)Εσφαλμένα πολλοί θεωρούν οτι πρέπει να κάνουν αερόβιο για να κάψουν λίπος. Με το αερόβιο και την άσκηση χαμηλής έντασης, πράγματι καις λιπώδη ιστό. Ωστόσο η αερόβια άσκηση καίει λίπος μόνο την στιγμή που γυμνάζεσαι. Αντίθετα κάνοντας βάρη με υψηλή ένταση καις θερμίδες εώς και 38 ώρες μετά την άσκηση, γιατί ο μεταβολισμός σου είναι ανεβασμένος. Το φαινόμενο αυτό ονομάζεται Exercise Post Oxygen Consumption. (EPOC). 

Πρακτικά αυτό σημαίνει ότι με τα βάρη ο μεταβολισμός σου θα δουλεύει και θα καις λίπος ακόμα και όταν κάθεσαι.

Κάνοντας αποκλειστικά διάδρομο δεν θα το πετύχεις αυτό.

Δεν σου λέω να μην κάνεις καθόλου αερόβιο. Αυτό που σου λέω είναι να θέσεις ως προτεραιότητα την προπόνηση με βάρη και δευτερευόντως το αερόβιο.

2)Το ανθρώπινο σώμα καίει κάθε μέρα περισσότερες θερμίδες για να διατηρήσει μισό κιλό μυών και λιγότερες για μισό κιλό λίπους. Όσο πιο πολλούς μύες χτίσεις, τόσο περισσότερες θερμίδες θα καις. Άρα χτίζοντας μύες, θα ανέβει ο μεταβολικός σου ρυθμός και θα καις λίπος ευκολότερα.

Σκέψου τους μύες και το λίπος σαν ποσά αντιστρόφως ανάλογα: Όσο θα αυξάνεται η μυϊκή σου μάζα, τόσο θα μειώνεται το λίπος σου.

Και ο μόνος τρόπος για να χτίσεις μύες δεν είναι το αερόβιο, ούτε η zumba. Είναι η γυμναστική με βάρη.

3) Οι γλουτιαίοι, ο τετρακέφαλος, ο δικέφαλος μηριαίος και η γάμπα είναι μυϊκές ομάδες. Για να αναπτυχθεί μια μυϊκή ομάδα χρειάζεται αντίσταση και επαρκή αντίσταση μπορούν να σου προσφέρουν μόνο τα βάρη και οι ασκήσεις που χρησιμοποιούν σαν αντίσταση το βάρος του σώματος(Την ίδια αντίσταση μπορείς να πετύχεις κάνοντας ασκήσεις με το βάρος του σώματος και αν βαριέσαι να σηκώνεις βάρη και σου αρέσει ο χορός, κάνοντας pole dancing).

Τρέχοντας στο διάδρομο για μία ώρα ή κάνοντας aerobic δεν παρέχεις στους μυς σου το απαραίτητο ερέθισμα για να αναπτυχθούν και να χτίσεις τα πόδια και των κώλο που ονειρεύεσαι.

Μην ξεχνάς ότι το θέμα δεν είναι απλά να γίνεις αδύνατη, αλλά να τονίσεις τα σημεία που θα σε κάνουν σέξυ και αυτό θα το πετύχεις κάνοντας βάρη



Συνοπτικά

Αν θέλεις να χτίσεις ένα σέξυ σώμα και να κάψεις λίπος, κάνε βάρη.

Η ευρέως διαδεδομένη άποψη ότι τα βάρη θα σε φουσκώσουν, είναι μύθος. Για να φουσκώσεις απο τα βάρη, πρέπει να καταναλώνεις πολλές θερμίδες και να σηκώνεις πολύ βαριά κιλά. Αλλά και πάλι επειδή είσαι γυναίκα, το σώμα σου δεν παράγει ανδρογόνα, η τεστοστερόνη σου είναι πολύ χαμηλή και απο την φύση σου δεν μπορείς να γίνεις πολύ φουσκωτή. Μόνο παίρνοντας αναβολικά στεροειδή μπορείς να πετύχεις κάτι τέτοιο.

Αντίθετα με τα βάρη όχι μόνο θα κάψεις περισσότερο λίπος αλλά παράλληλα θα χτίσεις ένα σέξυ σώμα.

Αν πάλι βαριέσαι να κάνεις βάρη και δεν θέλεις να αλλάξει το σώμα σου….συνέχισε να κάνεις zumba.

COMMENTS

Όνομα

Αρθρογραφία_Αναλύσεις,572,Αφιερώματα,198,Μαχητικά_Νέα,244,
ltr
item
W A R R I O R S: ΓΥΝΑΊΚΕΣ ΚΑΙ ΒΆΡΗ: ΜΎΘΟΙ ΚΑΙ ΑΛΉΘΕΙΕΣ !!
ΓΥΝΑΊΚΕΣ ΚΑΙ ΒΆΡΗ: ΜΎΘΟΙ ΚΑΙ ΑΛΉΘΕΙΕΣ !!
http://ultrabody.gr/wp-content/uploads/2016/02/w-1024x540.png
W A R R I O R S
http://www.warriors.gr/2017/07/blog-post_65.html
http://www.warriors.gr/
http://www.warriors.gr/
http://www.warriors.gr/2017/07/blog-post_65.html
true
84155371823626093
UTF-8
Loaded All Posts Not found any posts VIEW ALL Readmore Reply Cancel reply Delete By Home PAGES POSTS View All RECOMMENDED FOR YOU LABEL ARCHIVE SEARCH ALL POSTS Not found any post match with your request Back Home Sunday Monday Tuesday Wednesday Thursday Friday Saturday Sun Mon Tue Wed Thu Fri Sat January February March April May June July August September October November December Jan Feb Mar Apr May Jun Jul Aug Sep Oct Nov Dec just now 1 minute ago $$1$$ minutes ago 1 hour ago $$1$$ hours ago Yesterday $$1$$ days ago $$1$$ weeks ago more than 5 weeks ago Followers Follow THIS CONTENT IS PREMIUM Please share to unlock Copy All Code Select All Code All codes were copied to your clipboard Can not copy the codes / texts, please press [CTRL]+[C] (or CMD+C with Mac) to copy