ΚΑΦΕΙΝΗ: ΕΝΑΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΙΣΧΥΡΟΤΕΡΟΥΣ ΛΙΠΟΔΙΑΛΥΤΕΣ

ΚΑΦΕΙΝΗ: ΕΝΑΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΙΣΧΥΡΟΤΕΡΟΥΣ ΛΙΠΟΔΙΑΛΥΤΕΣ Μία απο τις πιο ισχυρές διεγερτικές ουσίες που κυκλοφορούν νόμιμα είναι η πολυα...

ΚΑΦΕΙΝΗ: ΕΝΑΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΙΣΧΥΡΟΤΕΡΟΥΣ ΛΙΠΟΔΙΑΛΥΤΕΣ


Μία απο τις πιο ισχυρές διεγερτικές ουσίες που κυκλοφορούν νόμιμα είναι η πολυαγαπημένη καφείνη!

Σίγουρα κάποια στιγμή στην ζωή σου την χρειάστηκες και εσύ για να ξυπνήσεις, να διαβάσεις και να αντέξεις στην δουλειά!

Εγώ προσωπικά την λατρεύω και χρωστάω ένα μέρος της ενεργητικότητας μου και των κοιλιακών μου σε αυτήν. Γιαυτό γράφω αυτό το άρθρο, για να μοιραστώ μαζί σας, την κρυφή δύναμή της.

Αυτό που κάνει η καφείνη και το καταλαβαίνεις σίγουρα είναι ότι σε ξυπνάει και σου δίνει ένα αίσθημα ευφορίας!

Ο λόγος για αυτό είναι πως η καφείνη είναι ένα διεγερτικό του κεντρικού νευρικού συστήματος, που επιδράει κυρίως στον εγκέφαλο με δύο τρόπους:

1) Mπλοκάρει τον νευροδιαβιβαστή αδενοσίνη, η οποία χαλαρώνει το μυαλό και σε κάνει να αισθάνεσαι κουρασμένος. Αδενοσίνη=Τεμπελιά…αλλά η καφείνη δεν την αφήνει να δράσει!

2) Διεγείρει την έκκριση αδρεναλίνης, η οποία εκκρίνεται σε έντονες καταστάσεις πχ όταν πρέπει να παίξεις ξύλο ή να το βάλεις στα πόδια επειδή σε κυνηγάνε αδέσποτα σκυλιά για να σε δαγκώσουν. Η αδρεναλίνη ανεβάζει τους καρδιακούς παλμούς και σου δίνει έξτρα δύναμη, γιαυτό σε τέτοιες καταστάσεις τρέχεις το 100άρι σαν τον Μπολτ.

Είναι τόσο δυνατό διεγερτικό, που στους Ολυμπιακούς αγώνες απο το 1984 μέχρι και το 2004, όποιος αθλητής πιανόταν με μεγάλες συγκεντρώσεις καφείνης στο αίμα του, θεωρούνταν ντοπαρισμένος!

Μερικά απο τα θετικά οφέλη της καφείνης είναι τα εξής:

-Υψηλότερα επίπεδα ενέργειας

-Ανεβάζει την διάθεση, μειώνει την πιθανότητα κατάθλιψης

-Βελτιώνει την μαθησιακή ικανότητα του εγκεφάλου, την μνήμη και τα αντανακλαστικά

-Προστατεύει το συκώτι 

Και πολλά πολλά άλλα…

Κάτι που δεν ξέρουν οι περισσότεροι είναι πως μεταξύ άλλων είναι πολύ αποτελεσματική ως προς την καύση λίπους!Με έναν καφέ μπορείς να κατακτήσεις τον κόσμο ολόκληρο!

Στην συνέχεια θα διαβάσεις το γιατί…

Καφείνη και Καύση Λίπους

Η καφείνη συμβάλλει στην καύση λίπους με δύο τρόπους. Έναν άμεσο και έναν έμμεσο:

O άμεσος τρόπος

Η καφείνη σε βοηθάει να κάψεις λίπος άμεσα με δύο μηχανισμούς:

1) Διεγείρει το κεντρικό νευρικό σύστημα, το οπόιο δίνει εντολή στα λιποκύτταρα να διασπάσουν λιπος για ενέργεια. Επιπλέον διεγείρει την αδρεναλίνη, η οποία με την σειρά της ταξιδεύει στον λιπώδη ιστό και του δίνει σήμα να διασπάσει λίπος. Με λίγα λόγια η καφείνη διευκολύνει τον μεταβολισμό και την κινητοποίηση του λίπους απο τον λιπώδη ιστό για την παραγωγή ενέργειας!

2) Αυξάνει τον μεταβολικό ρυθμό (θυμήσου ότι ο καφές αυξάνει τους καρδιακούς παλμούς και την θερμοκρασία του σώματος) απο 3-11% πράγμα που σε οδηγεί σε μεγαλύτερη καύση θερμίδων στο τέλος της ημέρας.

Ο έμμεσος τρόπος

Η καφείνη σε βοηθαέι να κάψεις λίπος έμμεσα ως εξής:

1) Επειδή σου προκαλεί διέγερση σε κάνει να είσαι πιο κινητικός κατα την διάρκεια της ημέρα. Όσο πιο κινητικός είσαι τόσο μεγαλύτερη είναι και η συνολική καύση θερμίδων ημερησίως!

Για να στο εξηγήσω πιο πρακτικά…

Όταν είσαι κουρασμένος δεν έχεις όρεξη για φυσική κίνηση και δραστηριότητα. Προτιμάς να κάτσεις, να ξαπλώσεις ή να κοιμηθείς παρά να κινηθείς. Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα μικρότερη καύση θερμίδων.

Αντίθετα όταν βρίσκεσαι σε υπερδιέγερση δεν μπορείς να μείνεις στατικός. Θέλεις να βγείς έξω, να περπατήσεις και γενικά να εμπλακείς σε φυσική δραστηριότητα. Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα μεγαλύτερη καύση θερμίδων.

E λοιπόν επειδή η καφείνη σου δίνει ενέργεια, ακόμα και αν είσαι κουρασμένος, σε ωθεί στο να είσαι περισσότερος κινητικός.

Και όπως σου είπα: Κίνηση=Καύση θερμίδων

2) Η καφείνη συμβάλλει σε καλύτερες επιδόσεις στην προπόνηση, καθώς αυξάνει την μυική αντοχή, βελτιώνει την μυϊκή συστολή και μειώνει την κόπωση. Ένα δυνατό προπονητικό ερέθισμα σημαίνει αύξηση του μεταβολικού ρυθμού.

Δυνατή προπόνηση=Αυξημένη καύση θερμίδων

Η καφείνη θα σου χαρίσει εγγυημένα καλύτερες προπονήσεις και μεγάλες επιδόσεις, άρα θα συμβάλλει και πάλι στο να κάψεις επιπλέον θερμίδες

3) Είναι κατασταλτικό της όρεξης, πράγμα που σημαίνει ότι θα φας λιγότερο κατά την διάρκεια της μέρας και άρα θα κάψεις λίπος, καθώς ο νο1 κανόνας για να κάψεις λίπος είναι να βρίσκεσαι σε θερμιδικό έλλειμμα.

Επιπλέον θα σε βοηθήσει πάρα μα πάρα πολύ σε περίοδο δίαιτας. Σε μια δίαιτα, οι θερμίδες σου είναι χαμηλές, νιώθεις αδυναμία και πεινάς συνέχεια. Η καφείνης θα γίνει ένας καλός σύμμαχος στην προσπάθεια σου αυτή και θα σε βοηθήσει να ανταπεξέλθεις στην δίαιτα σου ευκολότερα!

Για να καταλάβεις πόσο αποτελεσματική είναι η καφείνη στην καύση λίπους, όλοι οι λιποδιαλύτες που κυκλοφορόυν στο εμπόριο έχουν μια μεγάλη ποσότητα καφείνης! Παρά τα δεκάδες συστατικά που έχουν μεγάλο ποσοστό της επιτυχίας τους, οφείλεται στην λιπολυτική και διεγερτική δράση της καφείνης.

Πόση ποσότητα καφείνης θα χρειαστείς;

Καταρχήν καφείνη περιέχουν αρκετά τρόφιμα: Καφές, τσάι, κακάο, σοκολάτα, αναψυκτικά τύπου κόλα και ενεργειακά ποτά.

Για να απολαύσεις όμως τις διεγερτικές επιδράσεις της καφείνης χρειάζεσαι υψηλές δόσεις. Ένα φλυτζάνι καφέ δεν αρκεί!

Εκεί είναι και το μυστικό και γιαυτό δεν καταλαβαίνεις και πάρα πολλά όταν πίνεις έναν καφέ.

Χρειάζεσαι 200-400 mg καφείνης για να νιώσεις την δύναμή της!

Στα 200 mg νιώθεις υπέροχα.

Στα 400 mg είσαι σε god mode!

Αυτή την ποσότητα δεν μπορείς να την προσλάβεις πίνοντας μόνο εναν καφέ. Σκέψου μόνο ότι μία κούπα καφέ φίλτρου θα σου δώσει γύρω στα 95 mg καφείνης. Άρα για να φτάσεις τα 200 mg που είναι η επιθυμητή κατώτερη δόση χρειάζεσαι 2 κούπες γαλλικού την ημέρα. Και αυτό συμβαίνει μόνο με τον καφέ φίλτρου που είναι ο πιο δυνατός. Αν πιείς ένα εσπρεσάκι ή τσάι χρειάζεσαι περισσότερα φλυτζάνια καθώς περιέχουν λιγότερη καφείνη!

Μια λύση για να προσλάβεις την “μαγική” δόση που χρειάζεται είναι να αγοράσεις χάπια καφείνης. Μπορείς να τα βρείς σε καταστήματα συμπληρωμάτων διατροφής και σου τα συνιστώ γιατί:

-Είναι βολικά. Παίρνεις άμεσα μια δόση 200 mg αντί να πιείς πολλούς καφέδες. Επίσης μπορείς να τα έχεις μαζί ου παντού.

-Είναι οικονομικά. Μια συσκευασία 200 χαπιών κοστίζει περίπου 10-15 ευρώ ενώ ένας καφές στο χέρι κοστίζει το λιγότερο 1.50 ευρώ

Ανοχή στην καφείνη

Παρά την διεγερτική της δράση, δυστυχώς το effect της καφείνης δεν διαρκεί για πάντα.

Η καφείνη συνηθίζεται απο το σώμα σου πολύ γρήγορα, με αποτέλεσμα να μην νιώθεις την ίδια τσίτα που ένιωθες τις πρώτες μέρες που την δοκίμαζες.

Όσο μεγαλύτερη ποσότητα καφείνης και με όσο μεγαλύτερη συχνότητα την καταναλώνεις, τόσο πιο γρήγορα θα χτίσεις ανοχή σε αυτήν!

Πως καταλαβαίνεις ότι έχτισες ανοχή στη καφείνη;

Εντελώς πρακτικά: Όταν πίνεις καφείνη δεν θα νιώθεις τσίτα!Χωρίς νερό ζω.Χωρίς καφέ όχι!

Για παράδειγμα αν έπινες 200 mg και ένιωθες υπερδιέγερση αλλά αργότερα δεν νιώθεις τίποτα πίνωντας 200 mg, αυτό σημαίνει ότι έχτισες ανοχή σε αυτά τα milligram καφείνης.

Υπάρχουν όμως δύο λύσεις στην περίπτωση που θα χτίσεις ανοχή:

1) Ανεβάζεις την δοσολογία, δηλαδή αν έπινες 200 mg, πιες 300 mg

2) Κάνεις κυκλική χρήση, δηλαδή κόβεις την καφέινη εντελώς για ένα μήνα και την ξεκινάς πάλι μετά. 1 μήνας χρήση. 1 μήνας αποχή. Επανάληψη. Με αυτή την τεχνική το σώμα σου θα ξαναγίνει ευαίσθητο στην δράση της καφείνης.

Ακόμα και αν έχτισες ανοχή, αν εφαρόσεις αυτά τα δύο τρυκ η καφείνη θα συνεχίσει να σου προσφέρει το κύμα ενέργειας που σου έδινε στην αρχή.

Ποιοι θα επωφεληθούν απο την καφείνη και πως να την χρησιμοποιήσεις

-Όσοι θέλουν να κάψουν λίπος->διότι συμβάλλει στην καύση λίπους

-Αθλητές πριν απο την προπόνηση ή τον αγώνα -> διότι αυξάνει τις επιδόσεις

-Φοιτητές σε περίοδο εξεταστικής ->διότι αυξάνει την συγκέντρωση και την μνήμη

-Εργαζόμενοι->διότι αυξάνει την ενέργεια και την παραγωγικότητα

-Συγγραφείς->διότι αυξάνει την δημιουργικότητα

Η καφείνη δρα πιο άμεσα όταν έχεις άδειο στομάχι.

Η ώρα χρήσης εξαρτάταται απο το πότε θέλεις να έχεις την ενέργεια που σου παρέχει. Χρειάζεται γύρω στα 30-45 λεπτά για να δράσει πλήρως, ενώ μετά απο δύο ώρες η ενέργεια που σου δίνει υποχωρεί.

Στην περίπτωση που θέλεις να κάψεις λίπος ή είσαι αθλητής και θέλεις ενέργεια για την προπόνηση, πιες την με άδειο στομάχι 30-45 λεπτά πριν απο την προπόνηση!

Καλό είναι να αποφεύγεις την χρήση της αργά το απόγευμα γιατί μπορεί να σου προκαλέσει αυπνία και να διαταράξει τον ύπνο σου.

Επίσης επειδή αυξάνει την καρδιακή συχνότητα, οι μεγάλες δόσεις καφείνης πρέπει να αποφεύγονται απο αυτούς που έχουν πρόβλημα με την καρδιά τους.

Σε κάθε περίπτωση αν δεις ότι η υψηλή δοσολογία καφείνης σε επηρεάζει αρνητικά και δεν νιώθεις καλά, σταμάτησε την!

Στην θέση της μπορείς να πιείς πράσινο τσάι, που είναι πολύ πιο ήπιο.


COMMENTS

Όνομα

Αρθρογραφία_Αναλύσεις,572,Αφιερώματα,198,Μαχητικά_Νέα,244,
ltr
item
W A R R I O R S: ΚΑΦΕΙΝΗ: ΕΝΑΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΙΣΧΥΡΟΤΕΡΟΥΣ ΛΙΠΟΔΙΑΛΥΤΕΣ
ΚΑΦΕΙΝΗ: ΕΝΑΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΙΣΧΥΡΟΤΕΡΟΥΣ ΛΙΠΟΔΙΑΛΥΤΕΣ
http://ultrabody.gr/wp-content/uploads/2017/04/coffee-1024x576.jpg
W A R R I O R S
http://www.warriors.gr/2017/07/blog-post_84.html
http://www.warriors.gr/
http://www.warriors.gr/
http://www.warriors.gr/2017/07/blog-post_84.html
true
84155371823626093
UTF-8
Loaded All Posts Not found any posts VIEW ALL Readmore Reply Cancel reply Delete By Home PAGES POSTS View All RECOMMENDED FOR YOU LABEL ARCHIVE SEARCH ALL POSTS Not found any post match with your request Back Home Sunday Monday Tuesday Wednesday Thursday Friday Saturday Sun Mon Tue Wed Thu Fri Sat January February March April May June July August September October November December Jan Feb Mar Apr May Jun Jul Aug Sep Oct Nov Dec just now 1 minute ago $$1$$ minutes ago 1 hour ago $$1$$ hours ago Yesterday $$1$$ days ago $$1$$ weeks ago more than 5 weeks ago Followers Follow THIS CONTENT IS PREMIUM Please share to unlock Copy All Code Select All Code All codes were copied to your clipboard Can not copy the codes / texts, please press [CTRL]+[C] (or CMD+C with Mac) to copy