Προπόνηση (Full Body) 21 ημερών για μέγιστη καύση λίπους! (vid) !!

Η συγκεκριμένη προπόνηση αποτελεί τη 1 σε μια ακολουθία 21 προπονήσεων από το συντάκτη του mensfitness.com Mike Simone που ειδικεύ...




Η συγκεκριμένη προπόνηση αποτελεί τη 1 σε μια ακολουθία 21 προπονήσεων από το συντάκτη του mensfitness.com Mike Simone που ειδικεύεται στην ενδυνάμωση και την απώλεια λίπους. Η πρώτη ημέρα προπόνησης δεν είναι ιδιαίτερα απαιτητική ωστόσο στις επόμενες ήμερες προπονήσεων τα πράγματα γίνονται πολύ πιο ενδιαφέρον.



> THE WORKOUT : Full Body

1. SQUAT

- 5 sets x 8-10 reps

- rest 90 seconds



2A. PUSH PRESS

- 5 sets x 8-10 reps

- rest 60 seconds



2B. WEIGHTED PULL UP

- 5 sets x failure

- rest 90 seconds



COMMENTS

Όνομα

Αρθρογραφία_Αναλύσεις,572,Αφιερώματα,198,Μαχητικά_Νέα,244,
ltr
item
W A R R I O R S: Προπόνηση (Full Body) 21 ημερών για μέγιστη καύση λίπους! (vid) !!
Προπόνηση (Full Body) 21 ημερών για μέγιστη καύση λίπους! (vid) !!
http://www.fightbook.gr/media/k2/items/cache/c97cecc083663e03fd8c2d0061ff0dc9_L.jpg
https://i.ytimg.com/vi/hLQDsXLIV3I/default.jpg
W A R R I O R S
http://www.warriors.gr/2017/07/full-body-21-vid.html
http://www.warriors.gr/
http://www.warriors.gr/
http://www.warriors.gr/2017/07/full-body-21-vid.html
true
84155371823626093
UTF-8
Loaded All Posts Not found any posts VIEW ALL Readmore Reply Cancel reply Delete By Home PAGES POSTS View All RECOMMENDED FOR YOU LABEL ARCHIVE SEARCH ALL POSTS Not found any post match with your request Back Home Sunday Monday Tuesday Wednesday Thursday Friday Saturday Sun Mon Tue Wed Thu Fri Sat January February March April May June July August September October November December Jan Feb Mar Apr May Jun Jul Aug Sep Oct Nov Dec just now 1 minute ago $$1$$ minutes ago 1 hour ago $$1$$ hours ago Yesterday $$1$$ days ago $$1$$ weeks ago more than 5 weeks ago Followers Follow THIS CONTENT IS PREMIUM Please share to unlock Copy All Code Select All Code All codes were copied to your clipboard Can not copy the codes / texts, please press [CTRL]+[C] (or CMD+C with Mac) to copy