Γιατί κάθε άντρας πρέπει να σηκώνει βάρη : 5 λόγοι να ξεκινήσεις αμέσως!

Σε αυτό το άρθρο θα μάθεις για ποιούς λόγους αν είσαι άντρας ΠΡΕΠΕΙ να σηκώνεις βάρη. Ξέχνα το aerobic, τις ελβετικές μπάλ...



Σε αυτό το άρθρο θα μάθεις για ποιούς λόγους αν είσαι άντρας ΠΡΕΠΕΙ να σηκώνεις βάρη.



Ξέχνα το aerobic, τις ελβετικές μπάλες, τα power plate, τα fit bars, την zumba και το χαλαρό jogging. Ξέχνα κάθε νέα μόδα του fitness, που προσπαθεί να σε πείσει ότι μπορείς να γυμναστείς χωρίς να κουραστείς!

Ο ΜΟΝΟΣ τρόπος για να φτιάξεις ένα δυνατό, υγιές και αρσενικό σώμα γεμάτο με μυς, γραμμωμένο και με περίσσια τεστοστερόνη είναι η προπόνηση με αντιστάσεις.

Προπόνηση με αντιστάσεις σημαίνει: Να σηκώνεις βάρη ή να κάνεις ασκήσεις με το βάρος του σώματος σου. Ο συνδυασμός και των δύο είναι το ιδανικό!

Παρακάτω θα διαβάσεις γιατί πρέπει να κάνεις must συνήθεια, την γυμναστική με αντιστάσεις.

1) Είναι στην φύση σου

O άντρας είναι γενετικά προγραμματισμένος για να κινείται και όχι για να κάθεται. Είναι στην φύση μας να τρέχουμε, να πηδάμε, να κυνηγάμε, να σκοτώνουμε θηράματα και να τα μεταφέρουμε στο σπίτι. Σχεδίασε την εικόνα του πρωτόγονου που κυνηγάει ένα αγριογούρουνο για να το φάει.

Πρέπει να τρέξει γρήγορα και να πετάξει το ακόντιο (Sprint και εκρηκτικότητα). Αφού το σκοτώσει πρέπει να σκύψει και να σηκώσει το βαρύ αγριογούρουνο (Άρσεις θανάτου). Μόλις το σηκώσει πρέπει να το μεταφέρει μέχρι την καλύβα του ( Προβολή και βαθύ κάθισμα).

Πρόσθεσε τις μάχες σώμα με σώμα με ζώα ή άλλους άντρες ( Μυϊκή δύναμη), το κρέμασμα απο κλαδιά και το σκαρφάλωμα για την αποφυγή κινδύνων (έλξεις και βυθίσεις) και έχουμε ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα γυμναστικής!

Η βαριά σωματική άσκηση είναι στην φύση μας.


2) Χτίζεις μυς και καις λίπος

Για να μεγαλώσουν οι μυς σου πρέπει να υπερνικήσουν μια εξωτερική αντίσταση. Είτε σηκώνοντας κάτι βαρύ, είτε σηκώνοντας το σώμα σου. Είναι φυσικός νόμος.

Επίσης η αντίσταση αυτή πρέπει να αυξάνεται προοδευτικά. Αν σηκώνεις συνέχεια 5 κιλά η ανάπτυξη θα σταματήσει. Πρέπει να αυξάνεις την αντίσταση σταδιακά σηκώνοντας 8, 10, 15 κιλά κ.οκ. Γιαυτό η προπόνηση με αντιστάσεις είναι η μοναδική που μπορεί να αναπτύξει το μυϊκό σύστημα στο έπακρο.

Γιατί είναι εξελίξιμη και σου δίνει την δυνατότητα να αυξάνεις την αντίσταση: Είτε βάζοντας περισσότερα κιλά στην μπάρα, είτε αυξάνοντας την δυσκολία στις ασκήσεις με το βάρος του σώματος. Οι άλλες μορφές γυμναστικής δεν μπορούν να σου παρέχουν τα ίδια οφέλη γιατί:

-Δεν υπάρχει αντίσταση σε κάποια εξωτερική δύναμη

-Η αντίσταση είναι πολύ μικρή με αποτέλεσμα ο μυς να μην ενεργοποιείται ικανοποιητικά

-Η αντίσταση παραμένει ίδια για πολύ καιρό

Επιπλέον με τα βάρη θα κάψεις περισσότερο λίπος απο το αερόβιο. Οι περισσότεροι πιστεύουν ότι όσο πιο πολύ ιδρώνεις και λαχανιάζεις τόσο πιο πολύ λίπος χάνεις και έτσι νομίζουν ότι τρέχοντας 45 λεπτά σε ένα διάδρομο η αν χτυπηθούν σε ένα πρόγραμμα aerobic θα κάψουν λίπος. Απλά για γέλια.

Το αερόβιο μπορεί να καίει περισσότερες θερμίδες απο την προπόνηση με αντιστάσεις αλλά... Μόνο για εκείνη την στιγμή!

Αντίθετα στην προπόνηση με αντιστάσεις καις θερμίδες εώς και 38 ώρες μετά την άσκηση, γιατί ο μεταβολισμός σου είναι ανεβασμένος. Το φαινόμενο αυτό ονομάζεται Exercise Post Oxygen Consumption. (EPOC)


Αν θέλεις να χτίσεις το σώμα Έλληνα θεού, μυώδες και γραμμωμένο, τα βάρη και οι αντιστάσεις είναι ΜΟΝΟΔΡΟΜΟΣ.

*Το ίδιο ισχύει και για τις γυναίκες. Η πλειοψηφία των γυναικών κοπανιέται στις αίθουσες και στο αερόβιο και δεν βλέπουν καμία αλλαγή στο σώμα τους. Φοβούνται να κάνουν βάρη γιατί νομίζουν ότι θα φουσκώσουν.

Κορίτσια δεν πρόκειται να φουσκώσετε για τον εξής λόγο: Το γυναικείο σώμα δεν έχει ανδρογόνα και τεστοστερόνη έτσι ώστε να αναπτύχθει η μυϊκή σας μάζα τόσο πολύ. Δηλαδή δεν μπορείτε να φουσκώσετε εκ φύσεως! Αντίθετα θα κάνετε ένα πολύ σεξυ σώμα, καθώς ο μόνος τρόπος να φτιάξετε ωραία πόδια και κώλο(η επιθυμία όλων των γυναικών), είναι να κάνετε βάρη! Δεν θα το πετύχετε ποτέ με την zumba.

3) Θα είσαι ευτυχισμένος

Νιώθεις πεσμένος ή έχεις κατάθλιψη; Κάνε βάρη.

Οι ενδορφίνες είναι χημικά που παράγει φυσικά το σώμα σου, τα οποία μπλοκάρουν τον πόνο και σου φτιάχνουν την διάθεση, όπως τα οπιοειδή ναρκωτικά (Μορφίνη). Οι ενδορφίνες παράγονται μετά απο έντονη σωματική άσκηση.

Πιο συγκεκριμένα παράγεται ντοπαμίνη, σεροτονίνη και ο εγκέφαλος έχει αυξημένη αιματορροή, παράγοντες που συμβάλλουν στο να έχεις τόσο καλή διάθεση, σαν να έχεις πάρει ναρκωτικά. Όσο ψυχολογικά χάλια και να νιώθεις, τα βάρη θα σε κάνουν ευτυχισμένο και θα νιώθεις συνεχώς ανεβασμένος γεμάτος ενέργεια γιατί: Οι σωματικές αισθήσεις υπερισχύουν των ψυχολογικών.

Τα χημικά της ευτυχίας που παράγει το σώμα σου( σεροτονίνη,ντοπαμίνη) είναι πιο ισχυρά απο τις αρνητικές σκέψεις που κάνεις. Αυτό ουσιαστικά κάνουν και οι χρήστες ναρκωτικών. Προσπαθούν να εκκρίνει το σώμα τους ντοπαμίνη και σεροτονίνη παίρνοντας ναρκωτικά για να νιώσουν ανεβασμένοι.

Εσύ δεν χρειάζεσαι ναρκωτικά. Με τα βάρη θα έχεις το ίδιο αποτέλεσμα και μάλιστα νόμιμα, χωρίς καμιά παρενέργεια.

4) Ανεβαίνει η αυτοπεποίθηση και χτίζεις πειθαρχία

Η προπόνηση με αντιστάσεις θα σου ανεβάσει την αυτοπεποίθηση με δύο τρόπους:

-Πρώτον επειδή με την γυμναστική δυναμώνεις και χτίζεις ένα ωραίο σώμα αντλείς ικανοποίηση απο τα κατορθώματα σου. Γίνεσαι δυνατός και ομορφός και νιώθεις καλά για τον εαυτό σου, με αποτέλεσμα να αποκτάς αυτοπεποίθηση.

-Δεύτερον τα θετικά βλέμματα και σχόλια των άλλων, π.χ η φράση «Έχεις ωραίο σώμα», ενισχύουν ακόμα πιο πολύ την αυτοπεποίθηση σου.


Ο μόνος τρόπος να χτίσεις πειθαρχία και να έχεις αντοχή στις δύσκολες συνθήκες που σου πετάει η ζωή, είναι να κάνεις δύσκολα πράγματα. Αν κάνεις ό,τι είναι εύκολο η ζωή θα είναι δύσκολη, αν κάνεις ό,τι είναι δύσκολο η ζωή θα είναι εύκολη!

Η προπόνηση με αντιστάσεις είναι κάτι δύσκολο, καθώς αποφασίζεις εθελοντικά να ταλαιπωρείς το σώμα σου. Δεν είναι εύκολο να σηκώνεις 150 κιλά ή να κάνεις πολλές επαναλήψεις μέχρι μυϊκής εξαντλήσεως. Δεν είναι επίσης ευχάριστο. Είναι πιο ευχάριστο να κάτσεις στον καναπέ σου.

Ωστόσο με τα βάρη και υποβάλλοντας τον εαυτό σου σε καθημερινή εκγύμναση, θα γίνεις όχι απλά σωματικά δυνατότερος αλλά και ψυχικά.

5) Παραμένεις νέος ακόμα και αν γεράσεις

Καθώς γερνάς, το σώμα σου γίνεται όλο και πιο αδύναμο, όπως συμβαίνει με κάθε μηχάνημα με το πέρασμα των χρόνων. Η μυϊκή μάζα μειώνεται, τα οστά γίνονται ευαίσθητα, αυξάνεται η αντίσταση στην ινσουλίνη και η τεστοστερόνη πέφτει.

Ο μόνος τρόπος να καθυστερήσεις αυτή την διαδικασία είναι η γυμναστική και συγκεκριμένα η προπόνηση με αντιστάσεις. Τα βάρη προλαμβάνουν την σαρκοπενία, δηλαδή την σμικρυνση που υπόκεινται οι μυς σου καθώς μεγαλώνεις.

Επιπλέον χτίζουν γερά οστά και προλαμβάνουν την οστεοπόρωση και τα κατάγματα που προκαλούνται εξαιτίας της.

πηγή : ultrabody.gr

COMMENTS

Όνομα

Αρθρογραφία_Αναλύσεις,572,Αφιερώματα,198,Μαχητικά_Νέα,244,
ltr
item
W A R R I O R S: Γιατί κάθε άντρας πρέπει να σηκώνει βάρη : 5 λόγοι να ξεκινήσεις αμέσως!
Γιατί κάθε άντρας πρέπει να σηκώνει βάρη : 5 λόγοι να ξεκινήσεις αμέσως!
http://ufight.gr/images/aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaabbbsdvgw3sdh5.png
W A R R I O R S
http://www.warriors.gr/2017/08/5.html
http://www.warriors.gr/
http://www.warriors.gr/
http://www.warriors.gr/2017/08/5.html
true
84155371823626093
UTF-8
Loaded All Posts Not found any posts VIEW ALL Readmore Reply Cancel reply Delete By Home PAGES POSTS View All RECOMMENDED FOR YOU LABEL ARCHIVE SEARCH ALL POSTS Not found any post match with your request Back Home Sunday Monday Tuesday Wednesday Thursday Friday Saturday Sun Mon Tue Wed Thu Fri Sat January February March April May June July August September October November December Jan Feb Mar Apr May Jun Jul Aug Sep Oct Nov Dec just now 1 minute ago $$1$$ minutes ago 1 hour ago $$1$$ hours ago Yesterday $$1$$ days ago $$1$$ weeks ago more than 5 weeks ago Followers Follow THIS CONTENT IS PREMIUM Please share to unlock Copy All Code Select All Code All codes were copied to your clipboard Can not copy the codes / texts, please press [CTRL]+[C] (or CMD+C with Mac) to copy