Αυτή η ημερήσια διατροφή με 5 γεύματα υπόσχεται αύξηση στον όγκο των μυών σου

Αυτή η ημερήσια διατροφή με 5 γεύματα υπόσχεται αύξηση στον όγκο των μυών σου Είναι μάλλον γνωστό πως το μυστικό για την αύξησ...


Αυτή η ημερήσια διατροφή με 5 γεύματα υπόσχεται αύξηση στον όγκο των μυών σου


Είναι μάλλον γνωστό πως το μυστικό για την αύξησητου όγκου των μυών σου είναι μια διατροφή πλούσιασε πρωτεΐνες και φυσικά ο συνδυασμός αυτής τηςδιατροφής με εντατική γυμναστική.



Δείτε τί να καταναλώνεις κάθε μέρα και σεσυνδυασμό με την καθημερινή γυμναστική σύντομα θαδείς θεαματικά αποτελέσματα. Θυμήσου πως ότανθέλουμε να αυξήσουμε τον μυικό όγκο, έχουμε ανάγκηαπό καλή διατροφή, αλλά και ξεκούραση, οπότειδανικά η προπόνησή σου πρέπει να γίνεται το πρωί ή(και το) μεσημέρι προς το απόγευμα και ποτέ τοβράδυ. 



Πρωινό

Φτιάξε μια ομελέτα με 3 αβγά και 4 ασπράδια μαζί με 50γρ τριμμένο τυρί τσένταρ ή φέτα και 2 φρέσκα κρεμμυδάκια ή μισό ξερό κρεμμύδι τριμμένο ή 2 κουταλιές κόκκινη σάλτσα ή ακόμα και 2 κουταλιές λιαστές ντομάτες. Συνόδευσε την ομελέτ



Δεκατιανό 

Μπορείς να φτιάξεις στο μπλέντερ ένα smoothie με 1 ποτήρι πλήρες γάλα, μπανάνα, 1 φλυτζάνι γάλααμυγδάλου (ή γάλα καρύδας που θα το βρεις σε κονσέρβα), λίγους ξηρούς καρπούς (αμύγδαλα ήκάσιους), και τριμένο πάγο. Αν θες προσθέτεις και πρωτεΐνη ορού γάλακτος (τη διαλύεις σε νερό), αλλά καλό είναι να συμβουλευτείς κάποιο ειδικό ή τον γιατρό σου πριν καταφύγεις στασυμπληρώματα διατροφής.



Μεσημεριανό

Το μεσημεριανό σου πρέπει να περιλαμβάνει περίπου 170 με 190 γραμμάρια ψητού κρέατος, όπωςμπριζόλα ή στήθος κοτόπουλου, ή αν δεν τρως κρέας, τότε διάλεξε ένα φιλέτο λιπαρού ψαριού όπωςο σολωμός. Συνδυάζεις το γεύμα σου με 100 γραμμάρια όσπρια (φασόλια, φακή, ρεβύθια κ.λ.π) καισαλάτα αγγουροντομάτας με ελαιόλαδο.



Απογευματινό

Αυτό το γεύμα θα πρέπει να το καταναλώσεις μετά την προπόνηση στο γυμναστήριο και ιδανικά θαπρέπει να έχει περίπου 150γρ.κοτόπουλο ή 1 λουκάνικο κοτόπουλου, ή 2 φέτες γαλοπούλας. Μπορείς να τα συνοδέψεις με λίγο μαύρο ρύζι ή με λίγους ξηρούς καρπούς.



Βραδινό

Ιδανικά το βράδυ πρέπει να φας κάποιο ψητό ψάρι με σαλάτα βραστών λαχανικών για να έχεις έναεύπεπτο γεύμα πριν τον απαραίτητο βραδυνό ύπνο.

COMMENTS

Όνομα

Αρθρογραφία_Αναλύσεις,572,Αφιερώματα,198,Μαχητικά_Νέα,244,
ltr
item
W A R R I O R S: Αυτή η ημερήσια διατροφή με 5 γεύματα υπόσχεται αύξηση στον όγκο των μυών σου
Αυτή η ημερήσια διατροφή με 5 γεύματα υπόσχεται αύξηση στον όγκο των μυών σου
http://www.fightbook.gr/media/k2/items/cache/0f33bf8e222ee372483e8e80102cbe26_L.jpg
W A R R I O R S
http://www.warriors.gr/2017/08/5_2.html
http://www.warriors.gr/
http://www.warriors.gr/
http://www.warriors.gr/2017/08/5_2.html
true
84155371823626093
UTF-8
Loaded All Posts Not found any posts VIEW ALL Readmore Reply Cancel reply Delete By Home PAGES POSTS View All RECOMMENDED FOR YOU LABEL ARCHIVE SEARCH ALL POSTS Not found any post match with your request Back Home Sunday Monday Tuesday Wednesday Thursday Friday Saturday Sun Mon Tue Wed Thu Fri Sat January February March April May June July August September October November December Jan Feb Mar Apr May Jun Jul Aug Sep Oct Nov Dec just now 1 minute ago $$1$$ minutes ago 1 hour ago $$1$$ hours ago Yesterday $$1$$ days ago $$1$$ weeks ago more than 5 weeks ago Followers Follow THIS CONTENT IS PREMIUM Please share to unlock Copy All Code Select All Code All codes were copied to your clipboard Can not copy the codes / texts, please press [CTRL]+[C] (or CMD+C with Mac) to copy