Το δεκαήμερο πρόγραμμα όγκου και γράμμωσης για το στήθος σου !!

Αυτές είναι οι 4 σειρές ασκήσεων που δημιουργούνευρύτερο, ογκωδέστερο και αλεξίσφαιρο θώρακα.




Αυτές είναι οι 4 σειρές ασκήσεων που δημιουργούνευρύτερο, ογκωδέστερο και αλεξίσφαιρο θώρακα.



«Προπόνησε το στήθος σου και ξέχνα τα υπόλοιπα»: ημόνιμη επωδός της πλειοψηφίας των έμπειρωνγυμναζόμενων, που ξέρουν από μεταμορφώσειςσώματος. Ο ευρύς και προτεταμένος θώρακας σεέναν άντρα χαρίζει κύρος σε όποιον τον έχειαποκτήσει, Και ταυτόχρονα, δέος -κανένας ηθοποιόςδράσης δεν πήρε πρωταγωνιστικό ρόλο χωρίς πρώτανα έχει χτίσει ένα ζευγάρι ...τεθωρακισμένουςθωρακικούς στο γυμναστήριο.



Απ’ την άλλη, ένα καλά γυμνασμένο στήθος προσδίδειαπόλυτη αρμονία σε ένα επίσης καλογυμνασμένο κάτωμέρος του σώματος (το αντίστροφο δεν ισχύει), αλλά υπάρχει και κάτι ακόμη: γυμνάζοντας τουςθωρακικούς σου δουλεύεις παράλληλα και τους ώμους, τα μπράτσα, την πλάτη και τους κοιλιακούς.



 


Στο παρακάτω πρόγραμμα θα δεις 4 σειρές ασκήσεων που εκτελούνται σε κύκλο, δημιουργώντας έναδυναμικό αλλά όχι εξουθενωτικό πρόγραμμα. Στοχεύει πρωτίστως στο στήθος, αλλά δίνει πολλέςευκαιρίες και σε όλους τους υπόλοιπους μυς από τη μέση και πάνω να μπουν στον όγκο.



Το μυστικό των διαφορετικών γωνιών

Στο πρόγραμμα θα δεις και ασκήσεις που δεν χρειάζονται απαραίτητα πάγκο. Αλλά όταν απαιτείταιπάγκος, θα διαπιστώσεις ότι πολλές κινήσεις γίνονται υπό γωνία.



Οι πολλαπλές γωνίες πιέσεων είναι το κόλπο που χρησιμοποιούν οι bodybuilders για να πετύχουνόγκο και γράμμωση στους θωρακικούς μυς τους σε ταχύτερο χρονικό διάστημα. Και υπάρχει έναςεπιστημονικός λόγος για τον οποίο η στόχευση των μυϊκών ομάδων σε διαφορετικές γωνίες οδηγούνσε μεγαλύτερη ανάπτυξη: ο διαχωρισμός των μυών. Αν κοιτάξεις μια ανατομική εικόνα του αντρικούστήθους, θα δεις ότι οι ίνες του στήθους λειτουργούν ως επί το πλείστον οριζόντια, κάτι πουσημαίνει ότι υπάρχουν πολυάριθμες διαφορετικές ανατομικές περιοχές μυών που έχουν τους δικούςτους πρωτεύοντες κλάδους νεύρων. Άρα η εκτέλεση ασκήσεων υπό συγκεκριμένες γωνίες δεναφήνει κανένα σημείο των μυών να αδρανήσουν με τελικό αποτέλεσμα ένα πραγματικά πρησμένο καιτεμαχισμένο θώρακα -σαν κι αυτό που «χαζεύεις» σε όλους τους ήρωες της Marvel.



Σειρά ασκήσεων Α


Κλασικές πιέσεις με μπάρα στον πάγκο -5x5


Πιέσεις με αλτήρες σε επικλινή πάγκο -3x8


Κάμψεις με αναμονή μερικών δευτερολέπτων στην κάτω θέση -3x12


Σειρά ασκήσεων Β
Πιέσεις με μπάρα σε επικλινή πάγκο -4x5
Πιέσεις με αλτήρες πάνω σε foam roller -4x10
Πιέσεις με τελείωμα σε flyes σε κατακλινή πάγκο -3x15

Σειρά ασκήσεων Γ
Πιέσεις με μπάρα σε κατακλινή πάγκο -4x8
Πιέσεις με αλτήρες και λαβή προς τα μέσα σε επίπεδο πάγκο -3x10
Ανοίγματα και πιέσεις στήθους σε τροχαλία (χαμηλή θέση) -3x15

Σειρά ασκήσεων Δ
Πιέσεις με μπάρα στον πάγκο με κλειστή λαβή (στο ύψος των ώμων) -4x6
Πιέσεις με αλτήρες στο έδαφος -3x10
Ανοίγματα και πιέσεις στήθους σε τροχαλία (υψηλή θέση) -3x15

> Εκτέλεσε το παραπάνω πρόγραμμα σε πλήρη κύκλο καθημερινά αφήνοντας δυο συνεχόμενες ημέρες για ξεκούραση στο τέλος του συνόλου της περιόδου προπόνησης -δέκα μέρες. Στο τρίτο δεκαήμερο θα κυκλοφορείς στην παραλία σαν αληθινός σούπερ ήρωας της Marvel.
πηγή: gr.askmen.com

COMMENTS

Όνομα

Αρθρογραφία_Αναλύσεις,572,Αφιερώματα,198,Μαχητικά_Νέα,244,
ltr
item
W A R R I O R S: Το δεκαήμερο πρόγραμμα όγκου και γράμμωσης για το στήθος σου !!
Το δεκαήμερο πρόγραμμα όγκου και γράμμωσης για το στήθος σου !!
http://www.fightbook.gr/media/k2/items/cache/2a60c1bda8b9413f29abc9943d7240d3_L.jpg
W A R R I O R S
http://www.warriors.gr/2017/08/blog-post_13.html
http://www.warriors.gr/
http://www.warriors.gr/
http://www.warriors.gr/2017/08/blog-post_13.html
true
84155371823626093
UTF-8
Loaded All Posts Not found any posts VIEW ALL Readmore Reply Cancel reply Delete By Home PAGES POSTS View All RECOMMENDED FOR YOU LABEL ARCHIVE SEARCH ALL POSTS Not found any post match with your request Back Home Sunday Monday Tuesday Wednesday Thursday Friday Saturday Sun Mon Tue Wed Thu Fri Sat January February March April May June July August September October November December Jan Feb Mar Apr May Jun Jul Aug Sep Oct Nov Dec just now 1 minute ago $$1$$ minutes ago 1 hour ago $$1$$ hours ago Yesterday $$1$$ days ago $$1$$ weeks ago more than 5 weeks ago Followers Follow THIS CONTENT IS PREMIUM Please share to unlock Copy All Code Select All Code All codes were copied to your clipboard Can not copy the codes / texts, please press [CTRL]+[C] (or CMD+C with Mac) to copy