Κάνε την παραλία να θαυμάζει τους κοιλιακούς σου με αυτό το πρόγραμμα!

Κάνε την παραλία να θαυμάζει τους κοιλιακούς σου με το παρακάτω πρόγραμμα, το οποίο συνδυάζει αερoβικές ασκήσεις με ασκήσεις δύναμης. ...


Κάνε την παραλία να θαυμάζει τους κοιλιακούς σου με το παρακάτω πρόγραμμα, το οποίο συνδυάζει αερoβικές ασκήσεις με ασκήσεις δύναμης.

ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ - Βαγγέλης Πολυμερόπουλος
ΙΔΑΝΙΚΟ ΓΙΑ... Να ανέβεις επίπεδο, να ενεργοποιήσεις καινούργιους μυς, να γίνεις πιο αθλητικός και να μειώσεις το λίπος της κοιλιάς
ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ - Μπάρα με βάρη, μπάρα έλξεων, στεπ, kettlebell, διάδρομος
ΣΤΟΧΕΥΕΙ ΣΕ... Δύναμη, έκρηξη, απώλεια λίπους

ΠΩΣ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙΣ
Εκτέλεσε τις ασκήσεις 1Α, 1Β και 1Γ σε κυκλική μορφή, κάνοντας τη μια μετά την άλλη με ξεκούραση 2 λεπτών ανάμεσά τους. Κάνε 4 κύκλους συνολικά. Κάνε τις 2 τελευταίες ασκήσεις όπως περιγράφονται.

ΣΥΝΟΛΟ - 29 ΛΕΠΤΑ

1Α Αρνητικά Καθίσματα με Μπάρα
Στάσου όρθιος και βάλε μια μπάρα στο άνω μέρος της πλάτης. Τα πόδια να έχουν άνοιγμα ίσο με αυτό των ώμων. Διατηρώντας την πλάτη ίσια, χαμήλωσε πολύ αργά το σώμα, λυγίζοντας τα γόνατα όσο πιο πολύ μπορείς. Κάνε παύση και με μια εκρηκτική κίνηση επανάφερε το σώμα στην αρχική θέση. Κάνε συνολικά 8 επαναλήψεις.


1Β Ελξεις με Ψηλά τα Γόνατα
Κρεμάσου ελεύθερα από μια μπάρα έλξεων με τα χέρια να έχουν άνοιγμα ίσο με αυτό των ώμων. Πιάσε την μπάρα με 1η λαβή. Τράβα το σώμα προς τα πάνω μέχρι το στήθος να έρθει κοντά στην μπάρα. Συγχρόνως, σήκωσε τα γόνατα μέχρι να έρθουν κοντά στο στήθος. Μείνε για λίγο σε αυτήν τη θέση και μετά κατέβασε αργά το σώμα. Κάνε όσες περισσότερες επαναλήψεις μπορείς.

1Γ Κάμψεις Spiderman με Πόδια σε Πάγκο
Πάρε θέση για κάμψεις, αλλά τοποθέτησε τα πόδια σε έναν πάγκο γυμναστικής. Χαμήλωσε πολύ αργά το σώμα σου και συγχρόνως φέρε το δεξί πόδι πολύ κοντά στον δεξιό αγκώνα. Κάνε παύση κι επανάφερε το σώμα στην αρχική θέση. Κάνε το ίδιο και στην άλλη πλευρά. Κάνε όσες περισσότερες επαναλήψεις μπορείς.

2 Αιωρήσεις Κettlebell
Στάσου όρθιος και πιάσε ένα kettlebell με τα χέρια ανάμεσα στα πόδια. Χαμήλωσε το σώμα, λυγίζοντας τα πόδια, και συγχρόνως φέρε το kettlebell ανάμεσα στα πόδια. Με μια εκρηκτική κίνηση τέντωσε χέρια και πόδια, για να έρθει το kettlebell στο ύψος του στήθους. Κάνε 4 σετ των 10 επαναλήψεων με 40 δευτερόλεπτα ξεκούραση ανάμεσά τους.

3 Διαλειμματικό Τρέξιμο
Ανέβα σε ένα διάδρομο και τρέξε γρήγορα για 30 δευτερόλεπτα. Στη συνέχεια, κάνε αργό περπάτημα για 40 δευτερόλεπτα. Αυτό είναι 1 επανάληψη. Κάνε 6 επαναλήψεις. 
πηγή: menshealth.gr

COMMENTS

Όνομα

Αρθρογραφία_Αναλύσεις,571,Αφιερώματα,197,Μαχητικά_Νέα,243,
ltr
item
W A R R I O R S: Κάνε την παραλία να θαυμάζει τους κοιλιακούς σου με αυτό το πρόγραμμα!
Κάνε την παραλία να θαυμάζει τους κοιλιακούς σου με αυτό το πρόγραμμα!
http://www.fightbook.gr/media/k2/items/cache/1b5dd2bb4ba1d15f038b3993fcecc4d0_L.jpg
W A R R I O R S
http://www.warriors.gr/2017/08/blog-post_80.html
http://www.warriors.gr/
http://www.warriors.gr/
http://www.warriors.gr/2017/08/blog-post_80.html
true
84155371823626093
UTF-8
Loaded All Posts Not found any posts VIEW ALL Readmore Reply Cancel reply Delete By Home PAGES POSTS View All RECOMMENDED FOR YOU LABEL ARCHIVE SEARCH ALL POSTS Not found any post match with your request Back Home Sunday Monday Tuesday Wednesday Thursday Friday Saturday Sun Mon Tue Wed Thu Fri Sat January February March April May June July August September October November December Jan Feb Mar Apr May Jun Jul Aug Sep Oct Nov Dec just now 1 minute ago $$1$$ minutes ago 1 hour ago $$1$$ hours ago Yesterday $$1$$ days ago $$1$$ weeks ago more than 5 weeks ago Followers Follow THIS CONTENT IS PREMIUM Please share to unlock Copy All Code Select All Code All codes were copied to your clipboard Can not copy the codes / texts, please press [CTRL]+[C] (or CMD+C with Mac) to copy