Ο ΑΠΌΛΥΤΟΣ ΟΔΗΓΌΣ CLUBBING ΓΙΑ ΆΤΟΜΑ ΠΟΥ ΓΥΜΝΆΖΟΝΤΑΙ

Είσαι νέος/νέα, γυμνάζεσαι, κάνεις καλή διατροφή και θέλεις να έχεις ένα καλό σώμα. Απο την άλλη σου αρέσει να βγαίνεις τα βράδυ...



Είσαι νέος/νέα, γυμνάζεσαι, κάνεις καλή διατροφή και θέλεις να έχεις ένα καλό σώμα.

Απο την άλλη σου αρέσει να βγαίνεις τα βράδυα έξω και να παρτάρεις με την παρέα σου.

Πρόκειται για δύο αντικρουόμενους στόχους που δύσκολα συνδυάζονται. Το καλό σώμα προυποθέτει ξεκούραση, ενέργεια και όχι καταχρήσεις. Το clubbing συνεπάγεται έλλειψη ύπνου, καταχρήσεις και αλκοόλ.


Αν θέλεις να έχεις ένα τέλειο σώμα ή να είσαι ένας καλός αθλητής, πρέπει να κόψεις τα ξενύχτια και ό,τι αυτά συνεπάγονται και να αφοσιωθείς στον στόχο σου. Δεν μπορείς να πετύχεις τέτοιους στόχους βγαίνοντας κάθε βράδυ έξω. Το θεικό σώμα και οι αθλητικές επιτυχίες θέλουν θυσίες και μία απο αυτές είναι να κόψεις τα ξενύχτια.

Αλλά…για αυτούς που τα θέλουν όλα (όπως εγώ), δηλαδή και να έχουν ένα καλό σώμα αλλά και να διασκεδάζουν έχω βρεί τον τρόπο για να τα συνδυάσεις.

Βρήκα την λύση για να διασκεδάζεις και να ξενυχτάς κάθε εβδομάδα, με τις μικρότερες απώλειες για την σωματική σου εικόνα και την αθλητική σου απόδοση.

Το παν είναι να έχεις πρόγραμμα και να μην αφήνεις τίποτα στην τύχη. Μην είσαι ό,τι κάτσει.

Ημέρες εξόδου

Αρχικά πρέπει να προγραμματίσεις το ποιες μέρες θα βγαίνεις και θα ξενυχτάς.

Γενικότερα η λογική για να συνδυάσεις τέλεια γυμναστική με διασκέδαση με τις μικρότερες απώλειες είναι η εξής:Εγώ το 2007 στην Ίο.Τα αποτελέσματα της καθημερινής νυχτερινής κραιπάλης. Μπλουζάκι Στάθης Ψάλτης, βραχιολάκια με μαριχουάνα και μπυρόνι στο χέρι.Και φυσικά skinny χωρίς μυική μάζα-κατηγορία φτερού

Δευτέρα με Παρασκευή ζήσε σαν καλόγερος, και Σαββατοκύριακο σαν διάβολος

Τα περισσότερα προγράμματα προπόνησης είναι απο Δευτέρα ως Παρασκευή. Σε αυτό το διάστημα σίγουρα δεν πρέπει να ξενυχτήσεις γιατί θα σέρνεσαι στις προπονήσεις. Το αποτέλεσμα θα είναι να χαλάσεις τις αθλητικές σου επιδόσεις και κατα συνέπεια την σωματική σου εικόνα. Οπότε απο Δευτέρα ως Παρασκευή φρόντισε να μην ξενυχτήσεις και γενικά να κοιμάσαι νωρίς, το αργότερο μέχρι τις 12.

Αν θες οπωσδήποτε να βγεις καθημερινή φρόντισε να βγεις νωρίς και να πας κάπου χαλαρά. Προσπάθησε να γυρίσεις σπίτι μέχρι τη 1 το βράδυ, το αργότερο. Άσε τους φίλους σου να σε κράζουν και να σε παρακαλάνε να μείνεις κιάλλο. Αν θέλεις να συνδυάσεις γυμναστική και διασκέδαση πρέπει να κάνεις κάποιες θυσίες.

Εφόσον η τελευταία προπόνηση σου είναι Παρασκευή είσαι έτοιμος για να παρτάρεις. Σου συνιστώ να κάνεις προπόνηση το βράδυ λίγο πριν βγεις, για να εκμεταλλευτείς το μυικό πρήξιμο που σου παρέχει η προπόνηση και να φαίνεσαι με το κοντομάνικο στο club ντούκι. Η τεχνική αυτή λέγεται pumping και είναι η διόγκωση των μυών που προκαλείται λόγω της αιμάτωσης απο την γυμναστική. Το εφέ αυτό δεν κρατάει για πολύ ώρα.

Παρασκευή βράδυ και Σάββατο βράδυ είναι οι κατάλληλες μέρες για να ξενυχτήσεις καθώς το σαββατοκύριακο συνήθως δεν έχεις προπόνηση και δεν δουλεύεις. Αυτό σημαίνει ότι μετά το ξενύχτι που θα είσαι κομμάτια, έχεις την πολυτέλεια να ξεουραστείς και να αναρρώσεις. Η Κυριακή δεν είναι καλή μέρα για να ξενυχτήσεις καθώς ακολουθεί Δευτέρα, μέρα που ξεκινάει η εβδομάδα με δουλειά και προπονήσεις. Επίσης αν βγεις Παρασκευή και Σάββατο βράδυ, θα χρειαστείς ολόκληρη την Κυριακή για ξεκούραση και χαλάρωση λόγω του συσσωρευμένου ξενυχτιού για δύο συνεχόμενες μέρες. Η Κυριακή πρέπει να είναι ημέρα αποκατάστασης και προετοιμασίας για την Δευτέρα.

Για κάποιες μέρες της εβδομάδας θα νιώθεις κουρασμένος και ληθαργικός εξαιτίας του ξενυχτιού. Η συνεχόμενη έλλειψη ύπνου επηρεάζει αρνητικά το σώμα σου και δεν μπορείς να το αναστρέψεις με το να κοιμηθείς μια μέρα. Οπότε είναι λογικό να αισθάνεσαι κουρασμένος τις πρώτες ημέρες της εβδομάδας μετά απο το ξενύχτι του σαββατοκύριακου.

Ωστόσο η κούραση αυτή δεν θέλεις να βγει στις προπονήσεις σου. Η λύση είναι να καταναλώνεις πριν την προπόνηση συμπλήρωμα καφείνης η νιτρικό με διεγερτικά ώστε να ξεπεράσεις έστω και “τεχνητά” αυτή την κούραση. Αν θέλεις να συνδυάσεις γυμναστική με καλοπέραση πρέπει να είσαι μεθοδικός.

Αλκοόλ

Το ξενύχτι έχει ήδη επιβάρυνση στο σώμα σου. Ο συνδυασμός με το αλκοόλ θα το καταστρέψει.

Αν θέλεις να εξισορροπήσεις την κατάσταση με τα ξενύχτια, πρέπει οπωσδήποτε να κόψεις το αλκοόλ.

Η κατανάλωση αλκοόλ:

-Θα μειώσει την αθλητική απόδοση και τα αντανακλαστικά σου

-Θα σε κάνει να νιώθεις κουρασμένος κατά την διάρκεια της νύχτας

-Θα σε αφυδατώσει

-Θα σου βάλει λίπος και θα σου χαλάσει το six pack

-Θα σου ρίξει την τεστοστερόνη και θα σου ανεβάσει τα οιστρογόνα (θηλυκές ορμόνες)

-Θα σου προκαλέσει μαλακή στύση και θα τελειώνεις πολύ αργά

-Την επόμενη μέρα θα σε κάνει να νιώθεις κουρασμένος

Tο να πιείς αλκοόλ είναι πολύ χειρότερο απο το να φας κακό φαγητό! Δεν έχω δει άνθρωπο να πίνει πολλά ποτά και να έχει καλό σώμα. Χαρακτηριστικό όσων πίνουν πολύ αλκοόλ είναι η μεγάλη κοιλιά. Αν δεν θέλεις να καταστρέψεις τους κοιλιακούς σου, μην πίνεις τα βράδυα. Το αλκοόλ είναι εχθρός για το σώμα σου. Αν πρέπει να κρατήσεις κάτι απο αυτό το άρθρο, είναι να κόψεις το αλκοόλ.

Και τι θα πιω; Θα με ρωτήσεις.

Σίγουρα όχι χυμό και ο,τιδήποτε περιέχει ζάχαρη, γιατί και αυτά τα ποτά θα χαλάσουν το σώμα σου.

Οι εναλλακτικές σου είναι: Σόδα με στυμμένο λεμόνι (Το ποτό μου εδώ και 3 χρόνια. Στους τρίτους μοιάζει σαν να πίνεις βότκα), red bull χωρίς ζάχαρη, coke zero, νερό και γενικά οποιοδήποτε αναψυκτικό δεν περιέχει ζάχαρη.

Αν δεν μπορείς να αντισταθείς με τίποτα και πιείς τελικά αλκοόλ, ΜΗΝ ΠΙΕΙΣ: Μπύρα ή κοκτέιλ (έχει πολύ ζάχαρη).

Πιες ένα ποτήρι κόκκινο ή λευκό κρασί.

Φαγητό

Tις μέρες που ξενυχτάς είσαι πολύ ευάλωτος στο να σπάσεις την διατροφή σου και να φάς junk food.

Αυτό οφείλεται στο ότι:

-To ξενύχτι και ειδικά αν το συνδυάσεις με αλκοόλ σου προκαλεί μεγάλη πείνα και λιγούρες

-Έξω βρίσκεις παντού μαγαζιά με junk food, που είναι πολύ δύσκολο να τους αντισταθείς

-Η παρέα μόλις τελειώσει η έξοδος σας, σε παρασέρνει να τσιμπήσετε κάτι απ’έξω

Η λύση είναι να φας πριν βγείς ένα ποιοτικό γεύμα με αρκετή πρωτείνη και λαχανικά, ώστε να σε κρατήσει χορτάτο τη νύχτα και να μην οδηγηθείς στην κατανάλωση κακού φαγητού.

Αν δεν μπορείς να συγκρατηθείς όσο είσαι έξω και πρέπει να φας κάτι οπωσδήποτε, φάε αυτό: Τεμάχιο κρέας (Σουβλάκι κοτόπουλο, φιλέτο κοτόπουλο) συνοδευμένα με λίγη ντομάτα, χωρίς πίτα και πατάτες. Εϊναι η πιο υγιεινή επιλογή που μπορείς να κάνεις αν φας έξω.



Aφου γυρίσεις Σάββατο ξημερώματα στο σπίτι, κοιμήσου μέχρι την Κυριακή το μεσημέρι για πολλές ώρες και μην βάλεις ξυπνητήρι. Άσε το σώμα σου να ξυπνήσει φυσικά όταν θα νιώσει ξεκούραστο. Τις υπόλοιπες ώρες της Κυριακής χάλάρωσε και κοιμήσου νωρίς, για να απολαύσεις ακόμα έναν πολύωρο ύπνο και να είσαι έτοιμος τη Δευτέρα για δυνατές προπονήσεις.

Train hard.Play Hard.Party hard

COMMENTS

Όνομα

Αρθρογραφία_Αναλύσεις,571,Αφιερώματα,197,Μαχητικά_Νέα,243,
ltr
item
W A R R I O R S: Ο ΑΠΌΛΥΤΟΣ ΟΔΗΓΌΣ CLUBBING ΓΙΑ ΆΤΟΜΑ ΠΟΥ ΓΥΜΝΆΖΟΝΤΑΙ
Ο ΑΠΌΛΥΤΟΣ ΟΔΗΓΌΣ CLUBBING ΓΙΑ ΆΤΟΜΑ ΠΟΥ ΓΥΜΝΆΖΟΝΤΑΙ
http://ultrabody.gr/wp-content/uploads/2016/06/dj-1024x576.jpg
W A R R I O R S
http://www.warriors.gr/2017/08/clubbing.html
http://www.warriors.gr/
http://www.warriors.gr/
http://www.warriors.gr/2017/08/clubbing.html
true
84155371823626093
UTF-8
Loaded All Posts Not found any posts VIEW ALL Readmore Reply Cancel reply Delete By Home PAGES POSTS View All RECOMMENDED FOR YOU LABEL ARCHIVE SEARCH ALL POSTS Not found any post match with your request Back Home Sunday Monday Tuesday Wednesday Thursday Friday Saturday Sun Mon Tue Wed Thu Fri Sat January February March April May June July August September October November December Jan Feb Mar Apr May Jun Jul Aug Sep Oct Nov Dec just now 1 minute ago $$1$$ minutes ago 1 hour ago $$1$$ hours ago Yesterday $$1$$ days ago $$1$$ weeks ago more than 5 weeks ago Followers Follow THIS CONTENT IS PREMIUM Please share to unlock Copy All Code Select All Code All codes were copied to your clipboard Can not copy the codes / texts, please press [CTRL]+[C] (or CMD+C with Mac) to copy