Κάψε λίπος χτίσε μυς με KETTLE BELL

3 Ασκήσεις με KETLLEBELL για καύση λίπους αύξηση δύναμης και μυικού ιστού μέσα σε 20 λεπτά. Αυτό σημαίνει προπονήσεις υψηλής έ...





3 Ασκήσεις με KETLLEBELL για καύση λίπους αύξηση δύναμης και μυικού ιστού μέσα σε 20 λεπτά. Αυτό σημαίνει προπονήσεις υψηλής έντασης που οδηγούν σε μεγιστοποίηση καύσης λίπους σε συνδυασμό πάντα με πρόγραμμα διατροφής. 

Παράλληλα με την επιλογή των σωστών ασκήσεων η αύξηση της δύναμης και της αντοχής αυξάνεται. Τα kettlebell απευθύνονται σε όλους όσους θέλουν να χάσουν λίπος να αποκτήσουν δύναμη και αντοχή με ένα εναλλακτικό τρόπο χωρίς να βαρεθούν ποτέ. Το μόνο που θα χρειαστείτε 1 ή 2 KETTLEBELL και ένα πρόγραμμα προσαρμοσμένο στις ανάγκες του καθενός. Παρακάτω θα βρείτε 3 ασκήσεις
οι οποίες είναι κατάλληλες για χτυπήσουν από διαφορετικές γωνίες όλες τις μυικές ομάδες. Κάντε 5 επαναλήψεις σε κάθε μεριά στις 2 πρώτες ασκήσεις και 20 επαναλήψεις στην τρίτη.Ολοκληρώστε 1 τρισέτ (3 ασκήσεις συνεχόμμενες χωρίς διάλειμμα ανάμεσα τους) και κάντε διαλειμμα 1-2 λεπτών .Επαναλάβετε 3-4 φορές.
1.ΑΡΣΕΙΣ ΘΑΝΑΤΟΥ ΜΕ ΤΟ ΕΝΑ ΠΟΔΙ
Σε όρθια στάση και με άνοιγμα ποδιών όσο και των ώμων μας κρατάμε στο αριστερό χέρι ένα kettlebell και γέρνουμε μπροστά σηκώνοντας το δεξί πόδι προς τα πίσω. Φέρνουμε τον κορμό μας παράλληλα με το έδαφος και το kettlebell όσο πιο κοντά με το έδαφος
Ισορροπώντας στο αριστερό πόδι. Επιστρέφουμε στην αρχική θέση.Κάνουμε 5 επαναλήψεις σε κάθε πλευρά.


2.ΓΟΝΑΤΙΣΤΕΣ ΠΙΕΣΕΙΣ ΩΜΩΝ
Γονατιστός και με τον κορμό ίσιο κρατάμε με το αριστερό χέρι ένα kettlebell στο ύψος του ώμου. Πιέζουμε προς τα επάνω. Επιστρέφουμε στην αρχική θέση. Επαναλαμβάνουμε 5 φορές και συνεχίζουμε με το άλλο χέρι.


3.ΑΙΩΡΗΣΗ ΜΕ ΚETTLEBELL
Σε όρθια στάση και με άνοιγμα ποδιών μεγαλύτερο από αυτό των ώμων μας λυγίζουμε τα γόνατα μας και κρατάμε ένα kettlebell ανάμεσα στα πόδια μας. Φέρνουμε τo kettlebell προς τα πίσω και ταυτόχρονα με μια δυναμική κίνηση τεντώνουμε τα πόδια και τον κορμό μας και ανεβάζουμε μέχρι το ύψος του στήθους μας. Επαναλαμβάνουμε 20 φορές χωρίς διακοπή.




COMMENTS

Όνομα

Αρθρογραφία_Αναλύσεις,572,Αφιερώματα,198,Μαχητικά_Νέα,244,
ltr
item
W A R R I O R S: Κάψε λίπος χτίσε μυς με KETTLE BELL
Κάψε λίπος χτίσε μυς με KETTLE BELL
http://afit.gr/image/data/1%20blog/ketllebell%20exe%202.jpg
W A R R I O R S
http://www.warriors.gr/2017/08/kettle-bell.html
http://www.warriors.gr/
http://www.warriors.gr/
http://www.warriors.gr/2017/08/kettle-bell.html
true
84155371823626093
UTF-8
Loaded All Posts Not found any posts VIEW ALL Readmore Reply Cancel reply Delete By Home PAGES POSTS View All RECOMMENDED FOR YOU LABEL ARCHIVE SEARCH ALL POSTS Not found any post match with your request Back Home Sunday Monday Tuesday Wednesday Thursday Friday Saturday Sun Mon Tue Wed Thu Fri Sat January February March April May June July August September October November December Jan Feb Mar Apr May Jun Jul Aug Sep Oct Nov Dec just now 1 minute ago $$1$$ minutes ago 1 hour ago $$1$$ hours ago Yesterday $$1$$ days ago $$1$$ weeks ago more than 5 weeks ago Followers Follow THIS CONTENT IS PREMIUM Please share to unlock Copy All Code Select All Code All codes were copied to your clipboard Can not copy the codes / texts, please press [CTRL]+[C] (or CMD+C with Mac) to copy