Προπονήσου όπως ένας επαγγελματίας αθλητής του MMA

Τα λακτίσματα μπορεί να είναι βίαια και μπορούμε όλοι –έστω και για μια φορά- να ταυτιστούμε με τον τύπο που σηκώνει το πόδι του και κ...


Τα λακτίσματα μπορεί να είναι βίαια και μπορούμε όλοι –έστω και για μια φορά- να ταυτιστούμε με τον τύπο που σηκώνει το πόδι του και κλωτσάει τον αντίπαλο του πίσω από το λαιμό του. Μερικές αναφορές από τον κόσμο του ΜΜΑ ωστόσο έχουν απήχηση σχεδόν σε όλους.

O τρόπος που κλωτσούν μερικοί αθλητές τεχνικά είναι λανθασμένος και η αίτια είναι συνήθως η ίδια : Δεν εμπλέκουν στην κλωτσιά τους επαγωγούς τους , πλαγίους κοιλιακούς τους, και τον τετράγωνο οσφυϊκό μυ . Όλοι αυτοί είναι οι μυς οι οποίοι συμβάλουν στην πλάγια προώθηση της σπονδυλικής και τόσο αρκετά για να "παραδώσει" την κλωτσιά με τέτοια δύναμη που να κάνει πραγματική ζημία.
Κατά τη διάρκεια ενός αγώνα μπορεί να δεις συχνά έναν αθλητή να ρίχνει μια γρήγορη και δυνατή κλωτσιά λες και κλωτσάει μια μπάλα ποδοσφαίρου.
Οι παρακάτω ασκήσεις θα σε βοηθήσουν να αναπτύξεις τη δύναμη που χρειάζεστε για να κερδίζεις μάχες με τα πόδια σου .
Η Προπόνηση
Άσκηση Set Επαναλήψει Ανάπαυση
Άρσεις Θανάτου ενός ποδιού με μπάρα 3 6/πλευρά 60 δευτερόλεπτα
Κουβάλημα σάκου με το ένα χέρι 2 30 μέτρα 60 δευτερόλεπτα
Step Up με αλτήρα 2 6/πλευρά 60 δευτερόλεπτα
Βάδισμα με ιμάντες 2 30 μέτρα 60 δευτερόλεπτα
Οι ασκήσεις
Άρσεις Θανάτου ενός ποδιού με μπάρα. 
Στάσου στο ένα πόδι και πιάσε μια ελαφριά μπάρα εφαρμόζοντας μια μπροστινή λαβή με τα χέρια σου να βρίσκονται σε μια απόσταση ίση με το εύρος των γλουτών σου. Στρίψε το ελεύθερο πόδι σε ευθεία πίσω σου πριν εκτελέσεις την άρση και κίνησε το πίσω κάτω από τους γλουτούς σου καθώς κλειδώνεις σε κάθε επανάληψη.
Κουβάλημα σάκου με το ένα χέρι.
Πιάσε ένα σάκο ή ένα βαρύ αλτήρα με το ένα χέρι και περπάτησε για 30 μέτρα. Μετά άλλαξε χέρι και γύρισε πίσω.
Step up με αλτήρα.
Στάσου στην άκρη ενός step και κράτησε έναν αλτήρα με το χέρι της πλευράς που έχεις επιλέξει να γυμνάσεις πρώτα. Ανέβα στο step και κίνησε το γόνατο σου εκρηκτικά προς το στήθος σου στο τέλος της κίνησης.
Βάδισμα με ιμάντες.
Δέσε τα γόνατα σου με ιμάντες στο εύρος του μήκους των ώμων σου και περπάτησε προς τα εμπρός χρησιμοποιώντας τους γοφούς για να έχεις τους ιμάντες τεντωμένους και τα πόδια να μην ενώνονται.

COMMENTS

Όνομα

Αρθρογραφία_Αναλύσεις,572,Αφιερώματα,198,Μαχητικά_Νέα,244,
ltr
item
W A R R I O R S: Προπονήσου όπως ένας επαγγελματίας αθλητής του MMA
Προπονήσου όπως ένας επαγγελματίας αθλητής του MMA
http://www.fightbook.gr/media/k2/items/cache/e75dd9955407ad7f1c238e520276f85c_L.jpg
W A R R I O R S
http://www.warriors.gr/2017/08/mma.html
http://www.warriors.gr/
http://www.warriors.gr/
http://www.warriors.gr/2017/08/mma.html
true
84155371823626093
UTF-8
Loaded All Posts Not found any posts VIEW ALL Readmore Reply Cancel reply Delete By Home PAGES POSTS View All RECOMMENDED FOR YOU LABEL ARCHIVE SEARCH ALL POSTS Not found any post match with your request Back Home Sunday Monday Tuesday Wednesday Thursday Friday Saturday Sun Mon Tue Wed Thu Fri Sat January February March April May June July August September October November December Jan Feb Mar Apr May Jun Jul Aug Sep Oct Nov Dec just now 1 minute ago $$1$$ minutes ago 1 hour ago $$1$$ hours ago Yesterday $$1$$ days ago $$1$$ weeks ago more than 5 weeks ago Followers Follow THIS CONTENT IS PREMIUM Please share to unlock Copy All Code Select All Code All codes were copied to your clipboard Can not copy the codes / texts, please press [CTRL]+[C] (or CMD+C with Mac) to copy