Θές «θεϊκούς» μυς σαν του Thor & του Wolverine ;; Αυτό είναι το πρόγραμμα τους !!

Συμβουλές για «θεϊκούς» μυς σαν του Thor από τον γυμναστή του Chris Hemsworth Την απάντηση δίνει ο David Kingsbury, ο άνθρωπος που π...


Συμβουλές για «θεϊκούς» μυς σαν του Thor από τον γυμναστή του Chris Hemsworth
Την απάντηση δίνει ο David Kingsbury, ο άνθρωπος που προπόνησε τον ηθοποιό για το ρόλο που τον καθιέρωσε.



Να σου συστήσουμε τον David Kingsbury, έναν κορυφαίο Βρετανό personal trainer που ειδικεύεται στις μεταμορφώσεις του σώματος, με εργαλεία του όχι κάποια εξελιγμένα προγράμματα οπτικών εφέ, αλλά τη σκληρή δουλειά κάτω από τις μπάρες.

Τα τελευταία 11 χρόνια ο David έχει καταφέρει να οικοδομήσει και να σμιλέψει τα κορμιά πολλών σούπερ ηθοποιών του σινεμά δράσης, με γνωστότερο επίτευγμά του τη μετάπλαση του μυϊκού όγκου του Hugh Jackman ως Wolverine.Mε τον Hugh Jackman σε lunch break...

Πρόσφατα ο Kingsbury έκανε ένα ακόμη θαύμα του. Έχτισε και λάξεψε τους μυς του Chris Hemsworth για τις ανάγκες του ρόλου (για τρίτη φορά) ως θεού του κεραυνού και της αστραπής. Στη νέα ταινία Thor: Ragnarok (2017) ο Hemsworth έγινε ακόμη πιο μεγάλος, πιο μυώδης και πιο φέτες από ποτέ. Και όλο αυτό, δραματικά γρήγορα.

Με αφορμή τα 34α γενέθλια του διάσημου ηθοποιού -γεννήθηκε σαν σήμερα, 11 Αυγούστου-, αποφασίσαμε να απευθυνθούμε στον David Kingsbury, ο οποίος αποκαλύπτει στο Askmen το πρόγραμμα ταχείας ανοικοδόμησης μυϊκού όγκου του νέου Thor. Ακολούθησε κι εσύ τις συμβουλές του και γίνε θεός των μυών μέχρι τον Ιούνιο.


> Ποιος είναι ο στόχος: Ταχύτατη αύξηση μυών
> Πώς λειτουργεί το πρόγραμμα: Περισσότερη δουλειά σε λιγότερο χρόνο για γρηγορότερη βελτίωση της μυϊκής σύστασης του σώματος.
> Πόσο θα δυσκολευτείς: Η υψηλή ένταση των ασκήσεων σε συνδυασμό με το ταχύ ρυθμό εκτέλεσης, σίγουρα θα είναι ένα σοκ για το σώμα σου. «Αλλά μόνο στην αρχή», λέει ο David.
> Πού αποβλέπει αυτός ο εξοντωτικός ρυθμός προπόνησης: Στην τόνωση του το καρδιαγγειακού συστήματος, στην τόνωση του μεταβολισμού, και στο ξύπνημα των ορμονών που αυξάνουν τους μυς και καίνε το λίπος.

«Αυξάνοντας δυναμικά το ρυθμό και την ένταση των ασκήσεων χωρίς μεγάλο χρόνο ανάπαυσης ανάμεσα στα σετ, θα νιώσεις ότι φτάνεις στα όριά σου. Αλλά μόνο έτσι γίνεται η δουλειά που θέλεις. Επενδύεις σήμερα λίγο ακριβά για να μπορείς αύριο να αποκομίζεις πολλά κέρδη», λέει ο David.
Μια προπόνηση κομμένη και ραμμένη για θεούς
Οι οδηγίες

> Διάλεξε ένα βάρος που μπορεί να σηκώσεις 12 φορές για το πρώτο σετ.
> Δοκίμασε, τώρα, να εκτελέσεις έως 50 επαναλήψεις.
> Κάνε μόνο 20-30 δευτερόλεπτα διάλειμμα, όχι περισσότερο.
> Συνέχισε για ένα ακόμη σετ.
> Αν μπορείς, κάνε ακόμη ένα.
> Διατήρησε το ρυθμό εκτέλεσης στο ταχύτερο που αντέχεις σήμερα. Αύριο θα είσαι πιο γρήγορος. Και την επόμενη φορά, ακόμη πιο πολύ.
> Εκτέλεσε το πρόγραμμα μέρα παρά μέρα
Οι ασκήσεις για τις πρώτες δυο εβδομάδες

1. Πιέσεις ποδιών στο leg press
2. Πιέσεις στήθους
3. Έλξεις τροχαλίας
4. Πιέσεις ώμων με αλτήρες
5. Κάμψεις δικεφάλων με αλτήρες
Οι ασκήσεις για τις τρεις επόμενες εβδομάδες

1. Ημικαθίσματα με μπάρα
2. Πιέσεις στήθους με αλτήρες στον πάγκο
3. Chin ups στο μονόζυγο
4. Όρθια κωπηλατική με αλτήρες σε πάγκο
5. Κάμψεις δικεφάλων σε επικλινή πάγκο
6. Push ups με ιατρική μπάλα
(Όλα τα παραπάνω, μίνιμουμ 12Χ3)
Info

COMMENTS

Όνομα

Αρθρογραφία_Αναλύσεις,571,Αφιερώματα,197,Μαχητικά_Νέα,243,
ltr
item
W A R R I O R S: Θές «θεϊκούς» μυς σαν του Thor & του Wolverine ;; Αυτό είναι το πρόγραμμα τους !!
Θές «θεϊκούς» μυς σαν του Thor & του Wolverine ;; Αυτό είναι το πρόγραμμα τους !!
http://sm.askmen.com/askmen_gr/photo/default/chris-hemsworth-workout-thor_v8w5.jpg
W A R R I O R S
http://www.warriors.gr/2017/08/thor-wolverine.html
http://www.warriors.gr/
http://www.warriors.gr/
http://www.warriors.gr/2017/08/thor-wolverine.html
true
84155371823626093
UTF-8
Loaded All Posts Not found any posts VIEW ALL Readmore Reply Cancel reply Delete By Home PAGES POSTS View All RECOMMENDED FOR YOU LABEL ARCHIVE SEARCH ALL POSTS Not found any post match with your request Back Home Sunday Monday Tuesday Wednesday Thursday Friday Saturday Sun Mon Tue Wed Thu Fri Sat January February March April May June July August September October November December Jan Feb Mar Apr May Jun Jul Aug Sep Oct Nov Dec just now 1 minute ago $$1$$ minutes ago 1 hour ago $$1$$ hours ago Yesterday $$1$$ days ago $$1$$ weeks ago more than 5 weeks ago Followers Follow THIS CONTENT IS PREMIUM Please share to unlock Copy All Code Select All Code All codes were copied to your clipboard Can not copy the codes / texts, please press [CTRL]+[C] (or CMD+C with Mac) to copy