Παρατηρήσεις για υγιείς ώμους στην πυγμαχία !!

Κάθε ενέργεια που κάνουμε κατά την διάρκεια της προπόνησης μας έχει πάντοτε ένα θετικό αλλά και ένα αρνητικό αντίκτυπο. Αυτό ονομάζετε...


Κάθε ενέργεια που κάνουμε κατά την διάρκεια της προπόνησης μας έχει πάντοτε ένα θετικό αλλά και ένα αρνητικό αντίκτυπο. Αυτό ονομάζετε «η αρχή του ισοδύναμου και αντίθετου αποτελέσματος» και ο πρώτος που την έκανε γνωστή ήταν ο Αυστραλός Προπονητής Ian King. 

Τις περισσότερες φορές το αντίθετο (ανεπιθύμητο αποτέλεσμα) είναι ισοδύναμο με το θετικό αποτέλεσμα που επιδιώκουμε να πετύχουμε με την άσκηση μας.

Όταν ο πυγμάχος ρίχνει γροθιές ο ώμος του στρέφει προς τα μέσα. Έτσι οι μυς του στήθους, ώμων και οι μυς που περιστρέφουν εσωτερικά τον ώμο γίνονται δυνατότεροι, κοντότεροι και γενικά πιο δύσκαμπτοι από τους αντίθετους μυς, δηλαδή αυτούς που γυρίζουν τον ώμο προς τα έξω και τους πίσω δελτοειδείς. 
Αυτό δημιουργεί μια σοβαρή ανισορροπία στην περιοχή και συχνά έχει σαν κατάληξη τον τραυματισμό.

Οι περισσότεροι προπονητές κάνουν το λάθος να δίνουν στους αθλητές τους ασκήσεις που δυναμώνουν αυτούς τους ήδη κοντούς μυς. Μια εναλλακτική προσέγγιση είναι να κάνεις ασκήσεις που να πιάνουν τους ακριβώς αντίθετους μυς από αυτούς που είναι υπεύθυνοι για την κίνηση της γροθιάς. Τέτοιες ασκήσεις είναι π.χ. οι κωπηλατικές. Αυτή η τακτική μπορεί να βοηθήσει τον αθλητή να μειώσει τους τραυματισμούς του και έτσι να επιμηκύνει την καριέρα του.

Ένα άλλο πολύ σημαντικό σημείο που πρέπει να τονίσουμε εδώ είναι ότι υπάρχει μια βασική λειτουργική σχέση μεταξύ των γοφών και των μυών του κορμού και του ώμου. Για να βγάλεις πραγματική δύναμη στην γροθιά πρέπει η κινητική αλυσίδα μεταξύ γοφών μέσης και ώμων να λειτουργεί με τον καλύτερο δυνατό τρόπο και να μην έχει αδύναμους κρίκους. Αν οι γοφοί δεν έχουν αρκετή δύναμη και ευλυγισία και δεν μπορούν να κινηθούν με την ελευθερία που πρέπει αυτό μπορεί να δημιουργήσει συχνά πρόβλημα στον αντίθετο ώμο από τον γοφό που παρουσιάζει την αδυναμία.

Μια άλλη κορυφαία άσκηση που μπορείτε να κάνετε για να δυναμώσετε τον ώμο σας σε όλα τα επίπεδα φόρτισης είναι τα τούρκικα σηκώματα, βοηθούν πολύ στην σταθεροποίηση του ώμου σας και τον κάνουν ικανό να δέχεται δυνάμεις.
πηγή: www.crossgym.gr

COMMENTS

Όνομα

Αρθρογραφία_Αναλύσεις,572,Αφιερώματα,198,Μαχητικά_Νέα,244,
ltr
item
W A R R I O R S: Παρατηρήσεις για υγιείς ώμους στην πυγμαχία !!
Παρατηρήσεις για υγιείς ώμους στην πυγμαχία !!
http://www.fightbook.gr/media/k2/items/cache/b909511027bfc4d7ce011580af9f0969_L.jpg
W A R R I O R S
http://www.warriors.gr/2017/09/blog-post_90.html
http://www.warriors.gr/
http://www.warriors.gr/
http://www.warriors.gr/2017/09/blog-post_90.html
true
84155371823626093
UTF-8
Loaded All Posts Not found any posts VIEW ALL Readmore Reply Cancel reply Delete By Home PAGES POSTS View All RECOMMENDED FOR YOU LABEL ARCHIVE SEARCH ALL POSTS Not found any post match with your request Back Home Sunday Monday Tuesday Wednesday Thursday Friday Saturday Sun Mon Tue Wed Thu Fri Sat January February March April May June July August September October November December Jan Feb Mar Apr May Jun Jul Aug Sep Oct Nov Dec just now 1 minute ago $$1$$ minutes ago 1 hour ago $$1$$ hours ago Yesterday $$1$$ days ago $$1$$ weeks ago more than 5 weeks ago Followers Follow THIS CONTENT IS PREMIUM Please share to unlock Copy All Code Select All Code All codes were copied to your clipboard Can not copy the codes / texts, please press [CTRL]+[C] (or CMD+C with Mac) to copy