H προπόνηση που θα προσθέσει εκατοστά στο στήθος σου

Η αλήθεια είναι ότι με τις κλασσικές ασκήσεις για το στήθος θα φτάσετε μέχρι ένα αποτέλεσμα από εκεί κει πέρα όμως τι γίνεται ; Για να...


Η αλήθεια είναι ότι με τις κλασσικές ασκήσεις για το στήθος θα φτάσετε μέχρι ένα αποτέλεσμα από εκεί κει πέρα όμως τι γίνεται ; Για να προσθέσετε όγκο και δύναμη στο άνω μέρος του σώματός σας θα πρέπει να πουσάρετε τις προπονήσεις σας.

Ακολουθήστε το παρακάτω πρόγραμμα προπόνησης για το στήθος και δείτε τη διαφορά στο νο1 δείκτη συμπερασμάτων την εφαρμογή των μπλουζών σας και φυσικά στη παραλία.

Πως δουλεύει;
Αυτό δεν είναι ένα τυπικό πρόγραμμα για στήθος, σκοπός του είναι να αυξήσει την ένταση και τη ποσότητα της προπόνησης ταυτόχρονα για να δώσει ερεθίσματα στους μύες για ανάπτυξη. Σύμφωνα με την έρευνα από το Journal of Applied Physiology, ερευνητές κατέληξαν στο συμπέρασμα ότι τα μεγάλης διάρκειας σετ με αρκετά κιλά και μικρά διαλείμματα αυξάνουν σημαντικά την έκκριση της φυσικής αυξητικής ορμόνης και τα επίπεδα τεστοστερόνης, σε αντίθεση με γρήγορα σετ με αρκετά κιλά και αρκετό διάλειμμα.

Οδηγίες
Αντικαταστήστε το πρόγραμμα του στήθους σας με το παρακάτω πρόγραμμα, εκτελέστε το μέχρι 2 φορές την εβδομάδα με τουλάχιστον μια μέρα κενό στο ενδιάμεσο, θα τη χρειαστείτε. Αυξήστε τα κιλά σε κάθε προπόνηση διατηρώντας όμως τη τεχνική σας.


Ανακαλύψτε τις προσφορές σε συμπληρώματα διατροφής στο νο1 online κατάστημα συμπληρωμάτων διατροφής protein-shop.gr με δωρεάν μεταφορικά σε όλη την Ελλάδα 

Επίσης χρησιμοποιούμε τη τεχνική των clusters που σημαίνει ότι ολοκληρώνεται το set με ένα ενδιάμεσο διάλειμμα κατά τη διάρκεια της άσκησης, διάρκειας περίπου 10 δευτερολέπτων, με αυτό το τρόπο αυξάνουμε το χρόνο της προπόνησης κάτω από την πίεση των κιλών.

A1) Barbell Bench Press, Sets: 8; Reps (Cluster): 3, 3; Διάλειμμα 30s
A2) Childs Pose Breathing, Sets: 10, Reps: 3 breaths, Διάλειμμα: 0 s

B1) Dumbbell Floor Press, Sets: 4, Reps: 8, Διάλειμμα: 30s
B2) Facepulls, Sets: 4, Reps: 8, Διάλειμμα: 30 seconds
B3) TRX Pushups, Sets: 4, Reps: 8, Διάλειμμα: 30s

C1) Bear Crawls, Sets: 3, Reps: 30 μέτρα, Διάλειμμα: 30s
C2) Single Arm Waiters Walk, Sets: 3, Reps: 15 μέτρα για κάθε χέρι, Διάλειμμα: 30s
Πηγή: zougla.gr

COMMENTS

Όνομα

Αρθρογραφία_Αναλύσεις,571,Αφιερώματα,197,Μαχητικά_Νέα,243,
ltr
item
W A R R I O R S: H προπόνηση που θα προσθέσει εκατοστά στο στήθος σου
H προπόνηση που θα προσθέσει εκατοστά στο στήθος σου
http://www.fightbook.gr/media/k2/items/cache/001e8571a34664ea50410def2dd5fbbd_L.jpg
W A R R I O R S
http://www.warriors.gr/2017/09/h.html
http://www.warriors.gr/
http://www.warriors.gr/
http://www.warriors.gr/2017/09/h.html
true
84155371823626093
UTF-8
Loaded All Posts Not found any posts VIEW ALL Readmore Reply Cancel reply Delete By Home PAGES POSTS View All RECOMMENDED FOR YOU LABEL ARCHIVE SEARCH ALL POSTS Not found any post match with your request Back Home Sunday Monday Tuesday Wednesday Thursday Friday Saturday Sun Mon Tue Wed Thu Fri Sat January February March April May June July August September October November December Jan Feb Mar Apr May Jun Jul Aug Sep Oct Nov Dec just now 1 minute ago $$1$$ minutes ago 1 hour ago $$1$$ hours ago Yesterday $$1$$ days ago $$1$$ weeks ago more than 5 weeks ago Followers Follow THIS CONTENT IS PREMIUM Please share to unlock Copy All Code Select All Code All codes were copied to your clipboard Can not copy the codes / texts, please press [CTRL]+[C] (or CMD+C with Mac) to copy