Αύξηση τεστοστερόνης με φυσικούς τρόπους

Η τεστοστερόνη είναι μια αντρική ορμόνη και επηρεάζει την μυϊκή μάζα, την αναπαραγωγική του ικανότητα, την τριχοφυΐα, την σεξουαλικότη...


Η τεστοστερόνη είναι μια αντρική ορμόνη και επηρεάζει την μυϊκή μάζα, την αναπαραγωγική του ικανότητα, την τριχοφυΐα, την σεξουαλικότητα.



Η τεστοστερόνη είναι μια ανδρική ορμόνη που επιδρά στη μυϊκή μάζα, στην αναπαραγωγική ικανότητα του άντρα, στην τριχοφυΐα του, στην σεξουαλικότητα του κλπ.

Μετά τα 30 χρόνια ενός άντρα τα επίπεδα τεστοστερόνης αρχίζουν να ελαττώνονται. Σήμερα θα δούμε κάποιους τρόπους για να βελτιώσουμε τα επίπεδα τεστοστερόνης μας με απόλυτα φυσικό τρόπο, απλά με κάποιες αλλαγές στις καθημερινές μας συνήθειες όπως αυτές που θα δούμε πιο κάτω:

1) Βάρη και ασκήσεις αντίστασης 
Να προτιμούμε σύνθετες ασκήσεις και ασκήσεις που εμπλέκουν μεγάλες μυϊκές ομάδες, θα βοηθήσουν στην έκκριση αυξητικής ορμόνης.
Παραδείγματα:

Καθίσματα (squat - η καλύτερη άσκηση)
Άρσεις θανάτους (deadlift)
Κωπηλατικές
2) Σωματικό λίπος
Διατηρούμε ένα φυσιολογικό ποσοστό λίπους για το σώμα μας. Οι υπέρβαροι άντρες έχουν μειωμένα επίπεδα τεστοστερόνης.


3) Ψευδάργυρος 
Η πρόσληψη ψευδαργύρου από καθαρά φυσικές διατροφικές πηγές θα βοηθήσει στην αύξηση της τεστοστερόνης
Φυσικές διατροφικές πηγές ψευδαργύρου:

Στρείδια (αυτά τα αφροδισιακά θεωρούνται ως η καλύτερη διατροφική πηγή ψευδαργύρου) 
Μοσχαρίσιο συκώτι
Ωμοί κολοκυθόσποροι
Μανιτάρια
Ταχίνι
Σπανάκι 
4) Λίπη
Καταναλώνουμε υγιεινά λίπη αλλά και κορεσμένα λίπη που είναι αναγκαία για την αύξηση επιπέδων τεστοστερόνης, κατά προτίμηση διαλέγουμε από τα πιο κάτω τρόφιμα:

Ωμούς ξηρούς καρπούς και σπόρους
Ελαιόλαδο
Λιπαρά, άγρια ψάρια
Αβοκάντο
Κρόκους αυγών
Κόκκινο κρέας


5) Βιταμίνη C
Η βιταμίνη C βοηθά στη μείωση των επιπέδων κορτιζόλης και στην αύξηση επιπέδων τεστοστερόνης, λαμβάνουμε ένα ποτήρι φυσικό χυμό πορτοκάλι το πρωί και ένα μετά το γυμναστήριο.


6) Βιταμίνη D
Ο καλύτερος φυσικό τρόπος πρόσληψης βιταμίνης d είναι η έκθεση της επιδερμίδας μας στον ήλιο.


7) Όχι στο αλκοόλ
Αποφεύγουμε την κατανάλωση αλκοόλ γιατί επηρεάζει αρνητικά τα επίπεδα τεστοστερόνης. Όχι στο αλκοόλ ναι στη τεστοστερόνη.


8) Όχι στο άγχος
Να μην αγχωνόμαστε με το παραμικρό. Το άγχος οδηγεί σε παραγωγή κορτιζόλης, καταβολικής ορμόνης που καταστέλλει την παραγωγή της τεστοστερόνης. Μείωση άγχους = Αύξηση τεστοστερόνης. 


9) Όχι στη υπερπροπόνηση 


10) Προϊόντα Σόγιας
Τα προϊόντα σόγιας αντιδρούν αρνητικά στα επίπεδα τεστοστερόνης.
Ναι στον υγιεινό τρόπο ζωής!

COMMENTS

Όνομα

Αρθρογραφία_Αναλύσεις,572,Αφιερώματα,198,Μαχητικά_Νέα,244,
ltr
item
W A R R I O R S: Αύξηση τεστοστερόνης με φυσικούς τρόπους
Αύξηση τεστοστερόνης με φυσικούς τρόπους
https://3.bp.blogspot.com/-p4BUenku31Y/UVGMuDighyI/AAAAAAAAC-c/V6OpNRxU5mg/s640/arsis-testosteroni.jpg
https://3.bp.blogspot.com/-p4BUenku31Y/UVGMuDighyI/AAAAAAAAC-c/V6OpNRxU5mg/s72-c/arsis-testosteroni.jpg
W A R R I O R S
http://www.warriors.gr/2017/11/blog-post_26.html
http://www.warriors.gr/
http://www.warriors.gr/
http://www.warriors.gr/2017/11/blog-post_26.html
true
84155371823626093
UTF-8
Loaded All Posts Not found any posts VIEW ALL Readmore Reply Cancel reply Delete By Home PAGES POSTS View All RECOMMENDED FOR YOU LABEL ARCHIVE SEARCH ALL POSTS Not found any post match with your request Back Home Sunday Monday Tuesday Wednesday Thursday Friday Saturday Sun Mon Tue Wed Thu Fri Sat January February March April May June July August September October November December Jan Feb Mar Apr May Jun Jul Aug Sep Oct Nov Dec just now 1 minute ago $$1$$ minutes ago 1 hour ago $$1$$ hours ago Yesterday $$1$$ days ago $$1$$ weeks ago more than 5 weeks ago Followers Follow THIS CONTENT IS PREMIUM Please share to unlock Copy All Code Select All Code All codes were copied to your clipboard Can not copy the codes / texts, please press [CTRL]+[C] (or CMD+C with Mac) to copy