Τι ώρα πρέπει να τρως πρωινό και βραδινό για να χάσεις λίπος;

Μια ερώτηση που σίγουρα μας έχει απασχολήσει. Τελικά κατά πόσο σχετίζεται η ώρα κατανάλωσηςφαγητού με την απώλεια σωματικού λίπους...




Μια ερώτηση που σίγουρα μας έχει απασχολήσει. Τελικά κατά πόσο σχετίζεται η ώρα κατανάλωσηςφαγητού με την απώλεια σωματικού λίπους; 



Οι διατροφολόγοι έχουν την απάντηση και είναιξεκάθαροι: Το μυστικό της καύσης του λίπουςβρίσκεται στην ώρα! Συγκεκριμένα, το τι τρώμεμοιάζει να έχει λιγότερη σημασία από το πότε τοτρώμε σύμφωνα με νέα έρευνα του Πανεπιστημίουτου Surrey. 



10 εβδομάδες μελέτης ήταν αρκετές για νακαταλήξουν οι επιστήμονες στο συμπέρασμα πως ησύνθεση του σώματός μας επηρεάζεται σημαντικάαπό την ώρα κατανάλωσης των τροφών. Για νααποδειχθεί αυτό, εθελοντές χωρίστηκαν σε δύο ομάδες με σκοπό να δοκιμαστούν σε συνθήκεςπεριορισμένης ώρας σίτισης, μπορώντας όμως να φάνε ό,τι θέλουν.



Η μία ομάδα εξακολούθησε να γευματίζει κανονικά στις συνηθισμένες της ώρες, ενώ η άλλη μπήκεστη διαδικασία να παίρνει πρωινό 90 λεπτά αργότερα και βραδινό του 90 λεπτά νωρίτερα από τοσυνηθισμένο τους. 



Τα αποτελέσματα ήταν σχεδόν εξωπραγματικά: Η ομάδα που γευμάτιζε σε περιορισμένο χρονικόπλαίσιο παρουσίασε απώλεια διπλάσιου (!) σωματικού λίπους από την άλλη. Το 57% τωνσυμμετεχόντων δε, υποστήριξε πως λόγω του περιορισμού στην ώρα κατανάλωσης τροφής, παρατήρησε μείωση τόσο στην όρεξή του όσο και στην ποσότητα του φαγητού που κατανάλωνε.



«Η έρευνα δίνει πολύτιμα στοιχεία για το πώς μικρές αλλαγές στον αριθμό των γευμάτων μας μπορείνα έχουν οφέλη στο σώμα μας. Η μείωση του σωματικού λίπους ελαττώνει τις πιθανότητες γιαανάπτυξη παχυσαρκίας και σχετικές ασθένειες, έτσι είναι ζωτικό για τη βελτίωση της συνολικής μαςυγείας», τονίζει ο Dr. Jonathan Johnston, επικεφαλής της έρευνας.



Υπάρχουν όμως και δυσάρεστα νέα. Όπως παραδέχτηκαν και οι επιστήμονες, η συγκεκριμένη μορφήδιαλείπουσας νηστείας δεν μπορεί να ακολουθηθεί για μεγάλα χρονικά διαστήματα κυρίως λόγω τηςασυμβατότητάς της με την καθημερινότητά μας. 



Το 43% των εθελοντών, δήλωσε ότι ίσως και να ακολουθούσε το πρόγραμμα αυτό αν ήταν λίγο πιοευέλικτο προκειμένου να μη στέκεται εμπόδιο στις καθημερινές του συνήθειες. Ωστόσο, από τηστιγμή που πρόκειται για πλάνο δομημένο μέσα σε αυστηρά χρονικά πλαίσια, είναι σχεδόν αδύνατο ναακολουθηθεί μακροπρόθεσμα.

COMMENTS

Όνομα

Αρθρογραφία_Αναλύσεις,571,Αφιερώματα,197,Μαχητικά_Νέα,243,
ltr
item
W A R R I O R S: Τι ώρα πρέπει να τρως πρωινό και βραδινό για να χάσεις λίπος;
Τι ώρα πρέπει να τρως πρωινό και βραδινό για να χάσεις λίπος;
http://fightbook.gr/media/k2/items/cache/fb9a1c4b8996e9ae4e3aa0aad132644b_L.jpg
W A R R I O R S
http://www.warriors.gr/2018/09/blog-post_16.html
http://www.warriors.gr/
http://www.warriors.gr/
http://www.warriors.gr/2018/09/blog-post_16.html
true
84155371823626093
UTF-8
Loaded All Posts Not found any posts VIEW ALL Readmore Reply Cancel reply Delete By Home PAGES POSTS View All RECOMMENDED FOR YOU LABEL ARCHIVE SEARCH ALL POSTS Not found any post match with your request Back Home Sunday Monday Tuesday Wednesday Thursday Friday Saturday Sun Mon Tue Wed Thu Fri Sat January February March April May June July August September October November December Jan Feb Mar Apr May Jun Jul Aug Sep Oct Nov Dec just now 1 minute ago $$1$$ minutes ago 1 hour ago $$1$$ hours ago Yesterday $$1$$ days ago $$1$$ weeks ago more than 5 weeks ago Followers Follow THIS CONTENT IS PREMIUM Please share to unlock Copy All Code Select All Code All codes were copied to your clipboard Can not copy the codes / texts, please press [CTRL]+[C] (or CMD+C with Mac) to copy