Kettlebell Windmill: Η απλή άσκηση που χαρίζει άψογους κοιλιακούς (vid) !!

Οι ασκήσεις με βαράκια kettlebells έχουν μπει για τακαλά στο πρόγραμμα των fitness gurus ανά τονκόσμο, καθώς είναι απλές και αποτε...




Οι ασκήσεις με βαράκια kettlebells έχουν μπει για τακαλά στο πρόγραμμα των fitness gurus ανά τονκόσμο, καθώς είναι απλές και αποτελεσματικές, αλλά απαιτούν καλή και σωστή τεχνική.



Και μια από τις kettlebell ασκήσεις που σε βοηθά ναγυμνάσεις σωστά όλο το πάνω μέρος του σώματος(ώμοι, κοιλιακοί, χέρια κ.λπ.) αλλά και τους γλουτούς, είναι ο λεγόμενος... ανεμόμυλος με kettlebell.



Ακολουθούν τα τρία βασικά οφέλη που μπορείς νααποκομίσεις με αυτή την άσκηση, όπως τα διαβάσαμεστο wefit.gr:



1. Ενεργοποιεί τους γλουτούς

Οι γλουτοί και τα πόδια σταθεροποιούν την κίνηση, μόλις φτάσει το χέρι σου στο πάτωμα και αυτή ηκίνηση διεγείρει τους γλουτούς και τα ισχία. Η διέγερση και η ενδυνάμωση των γλουτών μπορεί ναμειώσει τον πόνο στην πλάτη που συχνά προκαλείται από τα σφιχτά ισχία και την καθιστική ζωή, λόγωλανθασμένης στάσης του σώματος ή της έλλειψης χρήσης των μυών λόγω της καθιστικής ζωής.



2. Ενισχύει τους αδύναμους ώμους

Η άσκηση ενισχύει τη σταθερότητα των ώμων και της ωμοπλάτης ενώ το ελεύθερο χέρι λειτουργείεξισορροπητικά και οι σταθεροποιητικοί μύες σε όλο τον κορμό και το χέρι δέχονται μεγαλύτερηπίεση. Με το kettlebell που κρατάς πάνω από το κεφάλι, αναγκάζεσαι να χρησιμοποιήσεις τουςσταθεροποιητικούς μυς της ωμικής ζώνης. Συνεπώς, αυτή η κίνηση σε εκπαιδεύει στο πώς νατοποθετήσεις τον ώμο σου στη σωστή θέση και να διατηρήσεις αυτή τη θέση ενώ εκτελείς τηνάσκηση. Με αυξημένη δύναμη στον ώμο και σταθεροποίηση της ωμοπλάτης, μειώνεις τον κίνδυνοτραυματισμού στους ώμους.



3. Φτιάχνει κοιλιακούς

Ενώ η βασική λειτουργία του μέσου κορμού και των κοιλιακών είναι να προστατεύσεις τη σπονδυλικήσου στήλη, όταν εκτελείς αυτήν την άσκηση, οι γοφοί κινούνται, ενώ οι ώμοι παραμένουν σταθεροί, και συνεπώς ο πυρήνας δουλεύει περισσότερο. Η άσκηση ενεργοποιεί περισσότερους τους πλάγιουςκοιλιακούς μυς και τον ορθό κοιλιακό. 



Πως να την κάνεις

Δες την ακριβή στάση σώματος που πρέπει να έχεις όταν κάνεις kettlebell windmill και ένα σχετικόβίντεο για να μάθεις να κάνεις σωστά αυτή την άσκηση.







COMMENTS

Όνομα

Αρθρογραφία_Αναλύσεις,572,Αφιερώματα,198,Μαχητικά_Νέα,244,
ltr
item
W A R R I O R S: Kettlebell Windmill: Η απλή άσκηση που χαρίζει άψογους κοιλιακούς (vid) !!
Kettlebell Windmill: Η απλή άσκηση που χαρίζει άψογους κοιλιακούς (vid) !!
http://fightbook.gr/media/k2/items/cache/599c98b26be967ebe8702be3fd990ef4_L.jpg
https://i.ytimg.com/vi/9mti2qN4_Rg/default.jpg
W A R R I O R S
http://www.warriors.gr/2018/09/kettlebell-windmill-vid.html
http://www.warriors.gr/
http://www.warriors.gr/
http://www.warriors.gr/2018/09/kettlebell-windmill-vid.html
true
84155371823626093
UTF-8
Loaded All Posts Not found any posts VIEW ALL Readmore Reply Cancel reply Delete By Home PAGES POSTS View All RECOMMENDED FOR YOU LABEL ARCHIVE SEARCH ALL POSTS Not found any post match with your request Back Home Sunday Monday Tuesday Wednesday Thursday Friday Saturday Sun Mon Tue Wed Thu Fri Sat January February March April May June July August September October November December Jan Feb Mar Apr May Jun Jul Aug Sep Oct Nov Dec just now 1 minute ago $$1$$ minutes ago 1 hour ago $$1$$ hours ago Yesterday $$1$$ days ago $$1$$ weeks ago more than 5 weeks ago Followers Follow THIS CONTENT IS PREMIUM Please share to unlock Copy All Code Select All Code All codes were copied to your clipboard Can not copy the codes / texts, please press [CTRL]+[C] (or CMD+C with Mac) to copy