Να Τρώτε Θρεπτικές Tροφές πριν την Προπόνηση, Kατά τη Διάρκειά της και Mετά την Oλοκλήρωσή της

Πριν την προπόνηση μπορείτε να φάτε ένα σνακ πλούσιο σε υδατάνθρακες, όπως ένα μούσλι με πλήρη δημητριακά ή μία μπανάνα. 





Πριν την προπόνηση μπορείτε να φάτε ένα σνακ πλούσιο σε υδατάνθρακες, όπως ένα μούσλι με πλήρη δημητριακά ή μία μπανάνα. 

Να απέχετε από λιπαρές τροφές τουλάχιστον δυο ώρες πριν την προπόνηση. Κατά την διάρκεια της προπόνησης πρέπει να καταναλώνετε αρκετά υγρά, τουλάχιστον δύο ποτήρια για κάθε ώρα προπόνησης. Να πίνετε νερό ή ένα μείγμα αποτελούμενο κατά τα δύο τρίτα από νερό και κατά το ένα τρίτο από χυμό μήλου (όχι με τεχνητά αρώματα). Μετά την προπόνηση ανανεώστε την καύσιμη ύλη του οργανισμού με υδατάνθρακες.

Κατά την διάρκεια των αθλητικών διοργανώσεων, οι αθλητές πρέπει να αγωνίζονται πολλές φορές. Σε αυτή την περίπτωση, ο αθλητής πρέπει να καταναλώνει τροφές πλούσιες σε υδατάνθρακες ανάμεσα στους αγώνες, όπως οι πλάκες δημητριακών και τα ειδικά ροφήματα για αθλητές που περιέχουν υδατάνθρακες.

Είναι προτιμότερο να καταναλώνετε πολλά γεύματα κατά την διάρκεια της ημέρας, παρά ένα μεγάλο κύριο. Αυτό αποτελεί βασική προϋπόθεση για μια επιτυχημένη προπόνηση που αποσκοπεί στην ανάπτυξη των μυών. Να καταναλώνετε αρκετά γεύματα που περιέχουν πρωτεΐνη καθ’ όλη την διάρκεια της ημέρας. Μην επιχειρήσετε να καταναλώσετε όλη την πρωτεΐνη που χρειάζεστε σε ένα γεύμα.
Η αύξηση της μυϊκής μάζας είναι εφικτή μόνο μέσω της αυξημένης κατανάλωσης τροφής. Σε αυτή την διεργασία, πρέπει να φροντίσουμε να καταναλώνουμε προϊόντα χαμηλά σε λιπαρά. Αλλιώς, υπάρχει ο κίνδυνος να αυξηθεί όχι μόνο η μυϊκή μάζα, αλλά και το λίπος. Έτσι, ο αθλητής μπορεί να κληθεί να αγωνιστεί με έναν καλύτερα προπονημένο αντίπαλο, σε μια υψηλότερη κατηγορία βαρών. Εξαίρεση αποτελεί η κατηγορία βαρέων βαρών, που είναι και η ύστατη. Μόνο σε αυτή την περίπτωση το υποδόριο λίπος του αθλητή δεν διαδραματίζει αποφασιστικό ρόλο.


Το παρόν δημοσιεύθηκε στο τεύχος 97 του περιοδικού «Μονοπάτι για τις Πολεμικές Τέχνες»

COMMENTS

Όνομα

Αρθρογραφία_Αναλύσεις,572,Αφιερώματα,198,Μαχητικά_Νέα,244,
ltr
item
W A R R I O R S: Να Τρώτε Θρεπτικές Tροφές πριν την Προπόνηση, Kατά τη Διάρκειά της και Mετά την Oλοκλήρωσή της
Να Τρώτε Θρεπτικές Tροφές πριν την Προπόνηση, Kατά τη Διάρκειά της και Mετά την Oλοκλήρωσή της
http://fightbook.gr/media/k2/items/cache/9d6360f0276684abf50235473fcfe3e8_L.jpg
W A R R I O R S
http://www.warriors.gr/2018/09/t-k-m-o.html
http://www.warriors.gr/
http://www.warriors.gr/
http://www.warriors.gr/2018/09/t-k-m-o.html
true
84155371823626093
UTF-8
Loaded All Posts Not found any posts VIEW ALL Readmore Reply Cancel reply Delete By Home PAGES POSTS View All RECOMMENDED FOR YOU LABEL ARCHIVE SEARCH ALL POSTS Not found any post match with your request Back Home Sunday Monday Tuesday Wednesday Thursday Friday Saturday Sun Mon Tue Wed Thu Fri Sat January February March April May June July August September October November December Jan Feb Mar Apr May Jun Jul Aug Sep Oct Nov Dec just now 1 minute ago $$1$$ minutes ago 1 hour ago $$1$$ hours ago Yesterday $$1$$ days ago $$1$$ weeks ago more than 5 weeks ago Followers Follow THIS CONTENT IS PREMIUM Please share to unlock Copy All Code Select All Code All codes were copied to your clipboard Can not copy the codes / texts, please press [CTRL]+[C] (or CMD+C with Mac) to copy