6 λάθη που πολλοί κάνουν όταν γυμνάζονται και απλά κουράζονται χωρίς λόγο

Ακόμα και αν κάποιος γυμνάζεται συστηματικά αυτόδεν σημαίνει πως γυμνάζεται σωστά. 




Ακόμα και αν κάποιος γυμνάζεται συστηματικά αυτόδεν σημαίνει πως γυμνάζεται σωστά. 



Μάλιστα σύγχρονες μελέτες και στατιστικές έρευνεςέχουν δείξει πως το μεγαλύτερο ποσοστό όσωνπηγαίνουν στα γυμναστήρια αγνοούν βασικούς κανόνεςπου αφορούν την εκγύμναση, δεν ακολουθούν ένασυγκεκριμένο πρόγραμμα και γενικότερα δεναντιλαμβάνονται και δεν γνωρίζουν ποιες ασκήσειςκάνουν τι στο σώμα τους. Αυτό έχει σαν αποτέλεσμακαι να μην βλέπουν τα αποτελέσματα που προσδοκούνστο σώμα τους και συχνά προκαλούν ακόμα καιτραυματισμούς.



Πάντως αν δεν θέλετε απλά να χάνετε χρόνο με το ναγυμνάζεστε χωρίς κανένα αποτέλεσμα (μόνο κουράζεστε) καλό είναι να αποφύγετε τα ακόλουθα έξιλάθη που διαβάσαμε στο wefit.gr



Μεμονωμένες ασκήσεις

Το να κάνεις ασκήσεις που αφορούν μόνο μια μυική ομάδα μεμονωμένα, μετά με μια άλλη και μετά μετρίτη, απλά δεν έχει κανένα αποτέλεσμα. Αυτό το λάθος συμβαίνει κυρίως, όταν γυμναζόμαστε στοσπίτι. Όσες περισσότερες μυικές ομάδες κινητοποιείς ταυτόχρονα, τόσο καλύτερο το αποτέλεσμα γιατο σώμα σου.



Γυμναστική μόνο με μηχανήματα

Τα μηχανήματα περιορίζουν το εύρος των κινήσεών μας και καμιά φορά το σώμα μας αγκυλώνει ήχάνουμε μεγάλο μέρος της ευλιγισίας μας. Ακόμα τα μηχανήματα μπορεί να ταλαιπωρήσουνπερισσότερο τις αρθρώσεις σου, οπότε καλύτερα θα πρέπει να ισορροπείς κάπως την χρήση τους.



Κοιλιακοί και ροκανίσματα

Αν κάνει κοιλιακούς και ροκανίσματα χωρίς σταματημό, κάτι θα καταφέρεις, αλλά σίγουρα όχι six-pack. To six-pack είναι και διατροφή και απόλυτη έλλειψη λίπους στο στομάχι, αν είσαι έτοιμος γιαθυσίες θα τα καταφέρεις. Με τα απλά ροκανισματάκια και τους κοιλιακούς, κακό δεν κάνεις, θα έχειςδυνατούς κοιλιακούς και θα στηρίζουν τον κορμό σου. Αποφάσισε τι θέλεις όμως. Και που είσαι! Κάνεκαι ραχιαίους.



Καρδιοαναπνευστικές ασκήσεις χωρίς έλεος

Οκ, χρειάζεται ένταση για να χάσεις λίπος, αλλά μην χάνεις το μέτρο. Για αρχή το να χάνεις απότομαλίπος είναι κακό, γιατί απελευθερώνεις τις τοξίνες που φυλακίζονται σε αυτό και ξεχύνονται στονοργανισμό σου. Κατά δεύτερον αν δεν τρέφεσαι σωστά και άρχισες απότομα τις καρδιαναπνευστικέςασκήσεις. Το πιο πιθανό είναι ότι επιβαρύνει την καρδιά σου. Με μέτρο και ήρεμα.



Αυξάνεις τις ώρες και όχι την ποιότητα

Αυξάνοντας τις ώρες της γυμναστικής και όχι την ποιότητα, το μόνο που θα καταφέρεις είναι το σώμασου να συνηθίσει πιο εύκολα σε αυτό το ρυθμό άσκησης και δεν θα καταφέρεις και πολλά πράγματα. Αν στο γυμναστήριο σου έχεις προγράμματα που σε ενδιαφέρουν, κάνε ένα καλό στο σώμα σου και σεσένα. Δηλαδή πιάσε ένα δύο από αυτά δύο φορές την εβδομάδα να μην βαριέσαι κιόλας. Μια ακόμαλύση είναι να απευθυνθείς σε προπονητή, αλλά αυτό είναι μια άλλη ιστορία.



Μην κάνεις το σώμα σου να βαριέται

Το ανθρώπινο σώμα όπως είπαμε συνηθίζει πολύ έυκολα σε ένα τύπο ασκήσεων, μεταλλάσεται ώστενα αντεπεξέλθει στις ασκήσεις που το υποβάλλεις, αλλά κάποια στιγμή πέφτει(ς) σε τέλμα. Αυτόσυμβαίνει γιατί το σώμα σου έπιασε το όριό του με τον συγκεκριμένο τρόπο άσκησης, το κάνει μετέτοια ευκολία που το κέρδος είναι μικρό. Άλλαξε την ρουτίνα σου και θα ησυχάσεις.

COMMENTS

Όνομα

Αρθρογραφία_Αναλύσεις,571,Αφιερώματα,197,Μαχητικά_Νέα,243,
ltr
item
W A R R I O R S: 6 λάθη που πολλοί κάνουν όταν γυμνάζονται και απλά κουράζονται χωρίς λόγο
6 λάθη που πολλοί κάνουν όταν γυμνάζονται και απλά κουράζονται χωρίς λόγο
http://fightbook.gr/media/k2/items/cache/02f5ac5973b71e0d7322a5661a0ad4a2_L.jpg
W A R R I O R S
http://www.warriors.gr/2018/10/6.html
http://www.warriors.gr/
http://www.warriors.gr/
http://www.warriors.gr/2018/10/6.html
true
84155371823626093
UTF-8
Loaded All Posts Not found any posts VIEW ALL Readmore Reply Cancel reply Delete By Home PAGES POSTS View All RECOMMENDED FOR YOU LABEL ARCHIVE SEARCH ALL POSTS Not found any post match with your request Back Home Sunday Monday Tuesday Wednesday Thursday Friday Saturday Sun Mon Tue Wed Thu Fri Sat January February March April May June July August September October November December Jan Feb Mar Apr May Jun Jul Aug Sep Oct Nov Dec just now 1 minute ago $$1$$ minutes ago 1 hour ago $$1$$ hours ago Yesterday $$1$$ days ago $$1$$ weeks ago more than 5 weeks ago Followers Follow THIS CONTENT IS PREMIUM Please share to unlock Copy All Code Select All Code All codes were copied to your clipboard Can not copy the codes / texts, please press [CTRL]+[C] (or CMD+C with Mac) to copy