ΣΩΜΑ ΓΙΑ OΛΑ ΤΑ ΣΠΟΡ! Πιάσε καλύτερες αθλητικές επιδόσεις...

Οι παρακάτω ασκήσεις έχουν σχεδιαστεί από τον Joseph Dowdell, ο οποίος γυμνάζει αθλητές ποικίλων ομαδικών αθλημάτων στη Νέα Υόρκη.  ...


Οι παρακάτω ασκήσεις έχουν σχεδιαστεί από τον Joseph Dowdell, ο οποίος γυμνάζει αθλητές ποικίλων ομαδικών αθλημάτων στη Νέα Υόρκη. 

Οι ασκήσεις του είναι συνδυασμός πολλών βασικών ασκήσεων σε ένα πρόγραμμα, που πρέπει να εκτελείται τρεις φορές την εβδομάδα. Ακολουθώντας το θα πεις αντίο σε μυϊκά τραβήγματα στα κάτω άκρα, σε τραυματισμούς στη μέση και θα αυξήσεις τις αθλητικές επιδόσεις σου.

Γέφυρα με τους γλουτούς
Ξάπλωσε με την πλάτη και τα πέλματα να ακουμπούν στο πάτωμα και τα γόνατα λυγισμένα. Μετακίνησε τα δάχτυλα των ποδιών προς την κνήμη. Σφίξε τους γλουτούς και σήκωσε τους γοφούς. Μείνε σε αυτήν τη θέση για δύο δευτερόλεπτα και μετά χαμήλωσε τους γοφούς σου, χωρίς όμως να ακουμπήσουν το πάτωμα. 
Κάνε 10-12 επαναλήψεις.
Μύες που γυμνάζονται: Γλουτοί και οπίσθιοι μηριαίοι.

Πλάγια μετατόπιση με λάστιχο 
Βάλε ένα λάστιχο αντίστασης γύρω από τους μηρούς σου. Στάσου όρθιος με τα γόνατα ελαφρώς λυγισμένα και τα χέρια στους γοφούς. Περπάτα με πλάγια βήματα προς τα δεξιά και μετά προς τα αριστερά.
Εκτέλεσε 10-12 επαναλήψεις προς κάθε κατεύθυνση. 
Μύες που γυμνάζονται: Γλουτοί και μηροί.

Ελξεις με τροχαλία
Με το αριστερό χέρι (τεντωμένο) πιάσε τη λαβή μίας ψηλής τροχαλίας (πάνω από το κεφάλι). Ισορροπώντας στο αριστερό πόδι, κατέβασε τη λαβή προς τα κάτω. 
Κάνε 10-12 επαναλήψεις σε κάθε πλευρά.
Μύες που γυμνάζονται: Γλουτοί, γάμπες, κοιλιακοί και ώμοι.

Τρέξιμο σε τροχαλία
Με το δεξί χέρι τεντωμένο, πιάσε τη λαβή μίας μέσης τροχαλίας, η οποία βρίσκεται στο ύψος του θώρακα, έχοντας το δεξί πόδι πίσω και τεντωμένο ελάχιστα πάνω από το πάτωμα. Τράβα τη λαβή προς τον κορμό και φέρε το δεξί γόνατο μπροστά από το σώμα. 
Μύες που γυμνάζονται: Γλουτοί, γοφοί και κορμός.

Κατέβασμα με το ένα πόδι
Ξάπλωσε μπροστά από μία ανοιχτή πόρτα με την πλάτη να ακουμπά στο πάτωμα, τα πόδια τεντωμένα πάνω και το αριστερό πόδι κόντρα στο κούφωμα της πόρτας. Κρατώντας το αριστερό πόδι σταθερό, μετακίνησε με αργό ρυθμό το δεξί πόδι πάνω-κάτω 10 φορές. Αλλαξε πόδι κι επανάλαβε.
Μύες που γυμνάζονται: Γοφοί, τετρακέφαλοι και κοιλιακοί.

COMMENTS

Όνομα

Αρθρογραφία_Αναλύσεις,572,Αφιερώματα,198,Μαχητικά_Νέα,244,
ltr
item
W A R R I O R S: ΣΩΜΑ ΓΙΑ OΛΑ ΤΑ ΣΠΟΡ! Πιάσε καλύτερες αθλητικές επιδόσεις...
ΣΩΜΑ ΓΙΑ OΛΑ ΤΑ ΣΠΟΡ! Πιάσε καλύτερες αθλητικές επιδόσεις...
http://fightbook.gr/media/k2/items/cache/3141234944bf1702a9ca6a6ef0591006_L.jpg
W A R R I O R S
http://www.warriors.gr/2018/10/o.html
http://www.warriors.gr/
http://www.warriors.gr/
http://www.warriors.gr/2018/10/o.html
true
84155371823626093
UTF-8
Loaded All Posts Not found any posts VIEW ALL Readmore Reply Cancel reply Delete By Home PAGES POSTS View All RECOMMENDED FOR YOU LABEL ARCHIVE SEARCH ALL POSTS Not found any post match with your request Back Home Sunday Monday Tuesday Wednesday Thursday Friday Saturday Sun Mon Tue Wed Thu Fri Sat January February March April May June July August September October November December Jan Feb Mar Apr May Jun Jul Aug Sep Oct Nov Dec just now 1 minute ago $$1$$ minutes ago 1 hour ago $$1$$ hours ago Yesterday $$1$$ days ago $$1$$ weeks ago more than 5 weeks ago Followers Follow THIS CONTENT IS PREMIUM Please share to unlock Copy All Code Select All Code All codes were copied to your clipboard Can not copy the codes / texts, please press [CTRL]+[C] (or CMD+C with Mac) to copy