Η προπόνηση στήθους του (x5 Mr. Olympia) Phil Heath!

Διανύει ένα τρομερό σερί και είναι αναμφισβήτητα ο κορυφαίος bodybuilder τη δεδομένη χρονική περίοδο. O Phil Heath, πέντε συνεχόμε...




Διανύει ένα τρομερό σερί και είναι αναμφισβήτητα ο κορυφαίος bodybuilder τη δεδομένη χρονική περίοδο. O Phil Heath, πέντε συνεχόμενες φορές νικητής του Mr. Olympia μοιράζεται μαζί μας την προπόνηση του στήθους του με FST-7.



Ακούγοντας το FST-7 μπορεί να νομίζεις ότι είναι η ονομασία ενός υψηλής απόδοσης λάδι αυτοκινήτου και όχι η συντομογραφία του -“fascia stretch training seven” (τεχνική διάτασης της περιτονίας) δεν το διευκρινίζει και πολύ. Ας το αποκωδικοποιήσουμε. Το “Fascia stretch” αναφέρεται στο φούσκωμα ενός μυ και κατα συνέπεια να τεντώνεις τον συνδετικό ιστό που τον καλύπτει, με λιγα να δώσεις τον χώρο τους μύς να αναπτυχθούν. Το “seven” (επτά) αναφέρεται σε έναν στόχο αριθμού set της προπόνησης. Είναι η μεθοδολογία που ανέπτυξε ο νούμερο 1 bodybuilder, o Mr. Olympia Phil Heath, απο τον προπονητή- διατροφολόγο του, Hany Rambod.



Ο Heath εκτελεί τις περισσότερες απο τις ασκήσεις με τον τυπικό τρόπο: Τρία με τέσσερα setτων 8–12 επαναλήψεων, με ένα ή δύο λεπτά ξεκούρασης ανάμεσα στα set. Η τελευταία άσκηση ενός μέρους του σώματος εκτελείτε για 7 set των 10–12 επαναλήψεων, με μόνο 20 -30 δευτερόλεπτα ξεκούρασης ανάμεσα στα set. Αυτή η σειρά είναι σαν κατερχόμενα set, με την σημαντική διαφορά να είναι ο διαφορετικός χρόνος ξεκούρασης, που σου επιτρέπει να χρησιμοποιήσεις ουσιαστικό βάρος.



H προπόνηση στήθους του Heath

FST-7 TIPS

Για τα επτάρια, διάλεξε μια άσκηση απομόνωσης όπως εκτάσεις ποδιών ή .

Χρησιμοποίησε το ίδιο βάρος και κράτα τις επαναλήψεις σου στις 10 ή και πάνω.

Περιόρισε την ξεκούρασή σου στα 20–30 δευτερόλεπτα .

Μπορείς να εκτελέσεις λιγότερα ή περισσότερα set αν νιώθεις την ανάγκη.



Η ΠΡΟΠΟΝΗΣΗ

ΑΣΚΗΣΗ Set Επαναλήψεις

Επικλινής πιέσεις στη μηχανήα Hammer Strength 4 8-12

Ανοίγματα με αλτήρες στον οριζόντιο πάγκο 4 8-12

Πιέσεις στη μηχανή 3 8-12

Επικλινής ανοίγματα στην τροχαλία 7 10-12



Ο Heath από το 2009 και έπειτα, όπου και ανέπτυξε τη πυκνότητα και το μέγεθος, προτιμάει να χρησιμοποιεί μηχανές για την προπόνηση του στήθους του.

COMMENTS

Όνομα

Αρθρογραφία_Αναλύσεις,572,Αφιερώματα,198,Μαχητικά_Νέα,244,
ltr
item
W A R R I O R S: Η προπόνηση στήθους του (x5 Mr. Olympia) Phil Heath!
Η προπόνηση στήθους του (x5 Mr. Olympia) Phil Heath!
http://fightbook.gr/media/k2/items/cache/97769c6dbed9cb63e50b51d5c52f7598_L.jpg
W A R R I O R S
http://www.warriors.gr/2018/10/x5-mr-olympia-phil-heath.html
http://www.warriors.gr/
http://www.warriors.gr/
http://www.warriors.gr/2018/10/x5-mr-olympia-phil-heath.html
true
84155371823626093
UTF-8
Loaded All Posts Not found any posts VIEW ALL Readmore Reply Cancel reply Delete By Home PAGES POSTS View All RECOMMENDED FOR YOU LABEL ARCHIVE SEARCH ALL POSTS Not found any post match with your request Back Home Sunday Monday Tuesday Wednesday Thursday Friday Saturday Sun Mon Tue Wed Thu Fri Sat January February March April May June July August September October November December Jan Feb Mar Apr May Jun Jul Aug Sep Oct Nov Dec just now 1 minute ago $$1$$ minutes ago 1 hour ago $$1$$ hours ago Yesterday $$1$$ days ago $$1$$ weeks ago more than 5 weeks ago Followers Follow THIS CONTENT IS PREMIUM Please share to unlock Copy All Code Select All Code All codes were copied to your clipboard Can not copy the codes / texts, please press [CTRL]+[C] (or CMD+C with Mac) to copy